Αν, στην πρώτη σου ανάρτηση, σου επιτρέπεται, ακόμα, διαμόρφωση ('Επεξεργασία Μηνύματος'), βάλε στο τέλος του τίτλου σου ένα [SOLVED], ώστε να αναγνωρίζεται αμέσως από τους άλλους, ότι επιλύθηκε το πρόβλημά σου.... Και -γιατί όχι- να χρησιμοποιήσουν τη 'λύση σου' για δικό τους-ίδιο πρόβλημα.
.......Η επεξεργασία του τίτλου γίνεται μόνο αν χρησιμοποιήσεις τον επεξεργαστή κειμένου!![]()





Απάντηση με παράθεση