Έμενα δεν μου έρχεται τίποτα στο μυαλό ,παρά ίσος είναι κάποιο bag του συστήματος. Απ'οτι βλέπω ,δεν έχεις και τίποτα σημαντικό μέσα,κανε ένα hard reset,εργοστασιακες ρυθμίσεις δηλαδή.