από μια αναζήτηση στο google βρήκα έναν που λεει πως για να γινει αυτό πρεπει να κανεις μια μοντα στην πλακετα της καμερας αλλα δυστυχώς σε εμανα δεν επιασε μιας κ από καμερα σε καμερα διαφέρει το κύκλωμα.
από μια αναζήτηση στο google βρήκα έναν που λεει πως για να γινει αυτό πρεπει να κανεις μια μοντα στην πλακετα της καμερας αλλα δυστυχώς σε εμανα δεν επιασε μιας κ από καμερα σε καμερα διαφέρει το κύκλωμα.