από μια αναζήτηση στο google βρήκα έναν που λεει πως για να γινει αυτό πρεπει να κανεις μια μοντα στην πλακετα της καμερας αλλα δυστυχώς σε εμανα δεν επιασε μιας κ από καμερα σε καμερα διαφέρει το κύκλωμα.