Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ. Θα προσπαθήσω να το "αποκωδικοποιήσω", και θα ενημερώσω.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    "αποκωδικοποίηση"
    Μιλάει για μια περίπτωση που έτυχε σε κάποιον (άγνωστη μάρκα ατμοσίδερου . που επίσης "σφύριζε") και λέει ότι το επισκεύασε εξετάζοντας την αντλία νερού. και ότι εκεί μέσα υπάρχει ένα ελατήριο (και εξηγεί τον τρόπο που το έβγαλε , και 3 συνολικές προσπάθειες μέχρι να το καταφέρει να μην σφυρίζει κτλ) . Δηλαδή αυτό το ελατήριο "μαλακώνει " με τον καιρό κτλ και απλά το έκανε αναζωογόνηση. Αλλιώς πιο απλά αλλάζεις την αντλία νερού.
    Προφανώς λόγω των αλάτων γινόταν βραχυκύκλωμα και για αυτό έριχνε την ασφάλεια.
    Καθάρισα τα άλατα και τωρα δεν μου ρίχνει την ασφάλεια.
    Ναι αλλά ο λόγος που βρέθηκαν άλατα εκεί ποιος είναι? φλάντζες που έχουν πρόβλημα? (αν σε έναν κινητήρα αυτοκινήτου δεις λάδια εξωτερικά και απλός τα καθαρίσεις αυτό δεν σημαίνει ότι είσαι και La vie est belle ).

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    "αποκωδικοποίηση"
    Μιλάει για μια περίπτωση που έτυχε σε κάποιον (άγνωστη μάρκα ατμοσίδερου . που επίσης "σφύριζε") και λέει ότι το επισκεύασε εξετάζοντας την αντλία νερού. και ότι εκεί μέσα υπάρχει ένα ελατήριο (και εξηγεί τον τρόπο που το έβγαλε , και 3 συνολικές προσπάθειες μέχρι να το καταφέρει να μην σφυρίζει κτλ) . Δηλαδή αυτό το ελατήριο "μαλακώνει " με τον καιρό κτλ και απλά το έκανε αναζωογόνηση. Αλλιώς πιο απλά αλλάζεις την αντλία νερού.
    Ευχαριστώ.

    [/QUOTE]Ναι αλλά ο λόγος που βρέθηκαν άλατα εκεί ποιος είναι? φλάντζες που έχουν πρόβλημα? (αν σε έναν κινητήρα αυτοκινήτου δεις λάδια εξωτερικά και απλός τα καθαρίσεις αυτό δεν σημαίνει ότι είσαι και La vie est belle ).[/QUOTE]

    Σχετικά, αυτό που σκεφτόμουν εγώ, είναι μήπως επιεδή γέμισα το δοχείο 4 φορές με ξύδι καιλειτούργησα το σίδερο, αυτό να δημιούργησε το πρόβλημα στον θάλαμο και έβγαλε όλα αυτά τα άλατα. Μήπως δηλαδή αυτό να χάλασε και την φλάντζα του θαλάμου. Είναι αυτό πιθανό?

Παρόμοια Θέματα

  1. Ατμοσίδερο με boiler (Stirella Simac SX8040D)
    από JOUN στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-12-20, 00:28
  2. Stirella Simac 9000d
    από ktlk21 στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-02-15, 11:57
  3. SIMAC STIRELLA 1860D
    από George Best στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-10-14, 09:48
  4. Stirella Simac με boiller
    από Kostassss στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-05-14, 22:23
  5. Stirella simac 9000D
    από Akarnanas1 στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-08-13, 21:01

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας