Επιστρέφω ξανά στο θέμα. Εφόσον λοιπόν δεν γίνεται αλλαγή μοτερ.
Το ψυγείο γενικά δεν κάνει θόρυβο αλλά πιο πολύ με ενοχλεί ένας συνεχόμενος σαν ηλεκτρονικός ήχος κάθε φορά που λειτουργεί το μοτερ. Εσείς οι τεχνικοί πείτε μου τι μπορεί να είναι; Ένα μπιιιιιιιιιιπ συνεχόμενο. Το περίεργο είναι ότι όταν είμαι δίπλα δεν ακούγεται αλλά όσο απομακρύνομαι ακούγεται.
Και συμβαλίνει το αντίθετο, όταν λειτουργει το μοτερ στην αρχή που ξεκινάει κάνει λίγο θορυβο και όσο περνάει η ώρα δυναμώνει, λίγο πριν σταματήσει το μοτέρ ακούγεται πάρα πολύ.




Απάντηση με παράθεση