Παράθεση Αρχικό μήνυμα από AlienTechGR Εμφάνιση μηνυμάτων
Κανείς
Μπορεί να έκαψες το 12c50*. Δεν δοκιμάζεις να βάλεις ένα καινούργιο κάνοντας από αρχή την εγκατάσταση; ή απλά αφαίρεσέ το να δεις πως συμπεριφέρεται η κονσόλα χωρίς αυτό.

http://www.konsolenchips.de/einbau_7502.php