Ναι. Το μοτέρ τον χρησιμοποιεί όλη την ώρα που δουλεύει, όχι μόνο στην εκκίνηση. Βάλε έναν 3μF ο οποίος όμως είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί (αν ήσουν Αθήνα θα μπορούσα να σου πω πού να βρεις), αλλιώς υπάρχει η λύση να βάλεις έναν 3.15μF που βρίσκεται εύκολα ή δυο του 1.5μF παράλληλα (= 3μF) που βρίσκονται και αυτοί πολύ εύκολα.
Οι πυκνωτές αυτοί έχουν δυο εναλλάξιμα άκρα, δεν έχουν πολικότητα (+, -, κ.λ.π.) ούτε και γείωση. Στον παλαιό πυκνωτή οι ακροδέκτες που είναι δίπλα - δίπλα είναι εσωτερικώς γεφυρωμένοι μεταξύ τους. Οπότε αν σε αυτούς έχεις δυο καλώδια, αυτά είναι ενωμένα μεταξύ τους και πατάνε στο ένα άκρο του πυκνωτή. Αν έχεις μόνο ένα καλώδιο εκεί μπορείς να το βάλεις σε όποιο από τα δυο βύσματα θέλεις. Το ίδιο ισχύει και για τον καινούριο πυκνωτή μόνο που σε αυτόν οι γεφυρωμένες επαφές είναι ακάλυπτες και φαίνονται και με το μάτι.
Με πολύμετρο που έχει δυνατότητα μέτρησης πυκνωτών ή με καπασιτόμετρο.
Όχι. Αυτά που διάβασες είναι για πυκνωτές άλλου τύπου. Αυτοί που λέμε εδώ μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιαδήποτε θέση. Εντάξει, χρειάζεται και μια στήριξη!
Πιθανόν έχει συνδέσει λάθος τον θερμοστάτη του ματιού που είναι για να ελέγχει αυτό το λαμπάκι, ή το μάτι που σου έβαλε δεν είχε τέτοιο θερμοστάτη.