Κοίτα αυτά τα μοτέρ στην πλειοψηφία είναι κατασκευασμένα ως "αθόρυβα " γιατί είναι ένας ηλεκτροκινητήρας με έμβολο και αυτό το εγκλωβίζουν μέσα σε ένα σιδερένιο περίβλημα αλλά με εσωτερικά ελατήρια (σούστες) για να μην μεταδίδονται οι κραδασμοί και θόρυβοι του ηλεκτρομοτέρ + εμβόλου στο σασί του μοτέρ και όχι μόνο αυτό αλλά προσθέτουν και εκτός σασί (στο σημείο που θα βιδωθεί στην βάση του ψυγείου) και λαστιχένιες τάπες για πιο καλή απομόνωση του θορύβου.
Όμως όσο ανεβαίνουμε σε ιπποδύναμη αυτό γίνεται πρόβλημα , μπορεί ναι μεν να έχουμε σε όλα "αθόρυβα " μοτέρ αλλά στα μεγαλύτερα μοτέρ όσο και ναναι μεταδίδεται και "βόμβος" (άλλο ο θόρυβος άλλος ο βόμβος) βόμβος που μπορεί να προέρχεται από δονήσεις του σασί του μοτέρ . (αν ακουμπήσεις το μοτέρ του φοιτητικού ψυγείου σου την ώρα που δουλεύει θα δεις ότι μετά βίας θα καταλάβεις ότι δονείται. ενώ στο μεγάλο ψυγείο/ μοτέρ ή δόνηση αυτή γίνεται πιο αισθητή) αυτή η δόνηση / βόμβος μεταδίδεται και στα σωληνάκια που φεύγουν από το μοτέρ προς το ψυκτικό κύκλωμα και ανάλογα και τις σωληνώσεις και του τρόπου κατασκευής του πλαισίου του ψυγείου μεταδίδεται συνολικά ένας συνολικός "βόμβος " που γίνεται αντιληπτός και ενοχλητικός .
Μπορεί να έχεις θόρυβο περισσότερο όταν ξεκινά το μοτέρ και εξαλείφεται σταδιακά (είναι φυσιολογικό)
Βόμβοι, γουργουρίσματα και βουητά προέρχονται από το ψυκτικό υγρό που κυκλοφορεί μέσα στους σωλήνες. (φυσιολογικό ανάλογα και τον κατασκευαστή )
Η μόνη λύση είναι το παρακάτω ( με τη υγειά της της ξευτελισμένης Bosch)
![]()