Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
    Εγγραφή
    Jan 2015
    Περιοχή
    ΚΑΡΔΙΤΣΑ
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ LG 40 PLASMA

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nyannaco Εμφάνιση μηνυμάτων
    Off topic, νομιζω οτι ειναι λιγο σκομψο να κραζουμε ανωνυμα καποιον με το ονομα του , σε ενα forum που δεν συμμετεχει, και δεν εχει τη δυνατοτητα αντιλογου.
    Και πριν ερωτηθω, ουτε τον ξερω, ουτε εχω παει ποτε στην Καρδιτσα.

    Συμφωνω δεν κραζω κανεναν εχω αγανακτησει μετα απο ενα χρονο κοροιδιας και δαπανης χρηματων που θα μπορουσα να αγορασω μια καινουργια...Θεωρω πρεπον οταν καποιος αναλαμβανει μια βλαβη να δωσει τουλαχιστον ενα μηνα εγγυηση και οχι καθε φορα να σου παιρνει χρηματα για μια βλαβη που ποτε δεν εφτιαξε τελικα...Τα παντα υπαρχουν καταχωρημενα στα κεντρικα της LG.Τι να κανω μετα απο 1 χρονο "επισκευων" ,χωρις στο φιναλε να υπαρχει επισκευη...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vtziota13 : 27-01-15 στις 08:16

  2. #2
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Δίκαια η αγανάκτησή σου αν είναι όπως τα λες. Η ένστασή μου έγκειται αλλού, νομίζω είναι ξεκάθαρο. Πάντως υπάρχουν πράγματα που θα μπορούσες να κάνεις, π.χ. συνήγορος του καταναλωτή (εμπλέκοντας την και την εταιρία ενδεχομένως, όχι μόνο τον τοπικό επισκευαστή). Αποδείξεις πήρες;

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
    Εγγραφή
    Jan 2015
    Περιοχή
    ΚΑΡΔΙΤΣΑ
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Την λυση του συνηγορου του καταναλωτή δεν την σκεφτηκα...Εχω ενημερωσει την μαμα εταιρεια για την βλαβη και αναμενω...θεωρω ότι αυτή θα εχουν λυση για το προιον τους....Οσο για το κυριο που λες ότι κραζω...μπορει να είναι ο καλυτερος στην δουλεια του,δεν αμφιβαλλω αλλα εμενα λυση ένα χρονο δεν μου βρηκε..Επισης θεωρω πρεπον και σεβαστο προς τον πελατη να δινουν στην οποια επισκευή καποιο χρονο εγγυησης και όχι να χρεωνόμαστε συνεχεια χωρις να υπαρχει λυση...Δεν είναι σκοπος μου να κανω κακο σε κανεναν.Απλα εχω δαπανησει 280€ χωρις αποτέλεσμα..Θα μπορουσα να παρω μια καινουργια....Συγνωμη αν φανηκε ότι θελω να κραξω καποιον η να κανω κακο στο ονομα καποιου...Λυση θελω....

Παρόμοια Θέματα

  1. [Τηλεόραση Samsung] plasma ps-42p4a1 -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΛΑΚΕΤΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΩΔ. BN96-01464A
    από bigb69 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-04-14, 15:20
  2. [Τηλεόραση] bluesky 42 plasma προβλημα οθόνης
    από siotis στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-12-13, 17:03
  3. philips plasma προβλημα!!!!
    από UNICARS στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-03-12, 10:48
  4. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-06-11, 23:51
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ PLASMA PHILIPS 42
    από BASILIS971 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-04-07, 14:00

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας