Δεν μπορείς να βάλεις εξολκέα στην περίπτωση αυτή , γιατί πίσω από τον αστέρα εμποδίζει και ένα καπάκι του κάδου και θα το στραβώσεις αν το επιχειρήσεις με εξολκέα.
Θα βάλεις μόνο την βίδα της τροχαλίας πάνω στον άξονα και θα την βιδώσεις μέχρι τέρμα
Θα βρεις και ένα ξύλο σκληρό και τετραγωνισμένο
και μια βαριοπούλα και θα χτυπάς πάνω στο ξύλο (το ξύλο μετά την βίδα)
Αρκούν να το χτυπήσεις όσο είναι το πάχος των ρουλεμάν και θα ξεκολλήσει αμέσως.
Η τσιμούχα δεν είναι συνηθισμένη με αυτές των ανταλλακτικών αυτοκινήτων , γιατί είναι συνδυασμός τσιμούχας και φλάντζας. (κωδ 36776)
http://www.eaparts.gr/content.aspx?I...m=339&so=2&l=1
Την νέα τσιμούχα προτού την βάλεις στην θέση της , θα βάλεις ανάμεσα στην τσιμούχα γράσο (πολύ μέχρι να γεμίσει το εσωτερικό της τσιμούχας , και για να μπει η τσιμούχα στον αστέρα χτύπα το όχι σκέτο με σφυρί αλλά χρησιμοποίησε και κάποιον σωλήνα για να μπει κάθετα και όμορφα (μην το χτυπήσεις πολύ , μόνο όσο χρειάζεται ώστε η ενσωματωμένη φλαντζα της τσιμούχας να φτάσει στην βάση του αστέρα , και όχι περισσότερο χτύπημα.
Ελέγχεις για φθορές του άξονα του τυμπάνου είτε στον άξονα είτε στο δακτυλίδι για την τσιμούχα (χωρίς να έχουν κενά ) π.χ. τα ρουλεμάν πρέπει να σιγουρέψεις ότι θα μπουν σφιχτά πάνω στον άξονα και ότι δεν έχει μπόσικα .
Το ίδιο και στην τσιμούχα (να τρίβεται αρκετά πάνω στο δακτυλίδι)
Στην τοποθέτηση του αστέρα στην θέση του . επειδή η βίδα που είναι πλέον πάνω στον άξονα είναι κοντή . και δεν θα σε βοηθήσει να τοποθετήσεις και την τροχαλία για να σπρώξεις τον άξονα προς τα σένα και να μπει ο άξονας στην τροχαλία .
Αρχικά θα χτυπήσεις με το χέρι από μέσα από τον κάδο όσο σε αφήνει να το σπρώξεις (μην χτυπάς από μέσα με σφυρί ή ότι άλλο γιατί θα στραβώσει το εσωτερικό του τυμπάνου. )
Μετά θα βρεις μια βίδα όμοια στο βήμα του πάσου της εργοστασιακής αλλά πιο μακριά ... και μαζί με την τοποθέτηση της τροχαλίας + ροδέλα θα το χρησιμοποιήσεις σαν "αντίστροφο εξολκέα" βιδώνοντας με την τροχαλία . και τέλος θα βάλεις την εργοστασιακή βίδα πίσω.
Την βίδα που μπαίνει στον άξονα για να σφίξεις την τροχαλία μην την σφίξεις πολύ δυνατά (π.χ. με πολύ μεγάλο κλειδί) και άσκηση περισσότερης πίεσης από όσο χρειάζεται γιατί μπορεί να σπάσει και να σου μείνει το κεφάλι στο χέρι.
Βιδώνοντας τις τελευταίες βίδες του αστέρα (τα έξω 3 πόδια ) θα βάλεις πρώτα τις 2 κάτω βίδες και τελευταία την επάνω.
Για τις άλλες 3 βίδες που είναι στο κέντρο του αστέρα θα χρειαστεί να στραβώσεις (θυσιάσεις) ένα γερμανικό κλειδί 13άρι για να το χώσεις από πίσω από το καπάκι και να κρατάς κόντρα για να σφίξεις τα τελικά επάνω παξιμάδια.