Φίλιππε μπορείς να μου εξηγήσεις τη διαφορά του ΒΤΑxx και του ΒΤΒxx ??? Βάσει datasheet το ένα χαρακτηρίζεται insulated, ενώ το άλλο όχι. Τι σημαίνει αυτό ???
Φίλιππε μπορείς να μου εξηγήσεις τη διαφορά του ΒΤΑxx και του ΒΤΒxx ??? Βάσει datasheet το ένα χαρακτηρίζεται insulated, ενώ το άλλο όχι. Τι σημαίνει αυτό ???
Έτσι όπως τα λες είναι, στα ΒΤΒ η μεταλλική πλάτη του εξαρτήματος είναι ηλεκτρικά ενωμένη με το μεσαίο πόδι ενώ στα ΒΤΑ όχι. Δηλαδή αν θες να τα βάλεις σε ψύκτρα που να μπορείς να την αγγίζεις το ΒΤΒ θέλει μίκα και πλαστική ροδέλα ενώ το ΒΤΑ τίποτα απ' αυτά και συνεπώς είναι προτιμότερο.
btb16 ειναι και ηταν περτσινομενο στην ψυκτρα.
Τωρα βρηκα μονο bta16. και ενα βτ139.
Θα δουμε...
Καλοκαιρι ειναι αν ετσι νιωθεις....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ!!!!!!
Βάλε το BTA16. Μετά το ΒΤΒ16 τί άλλο έγραφε το παλιό;
FILMAN (23-01-15)
Ωραίος ο Πέτρος!
Οπότε Φάνη αν όντως τελειώνει σε ΒW, με το ΒΤΑ16 που έχεις πρέπει να σου δουλέψει άσχετα με τα τελευταία γράμματα (BW - CW - SW)
Tελικα δεν ηταν το τραικ γιατι το αλλαξα.
Η πλακετα ηταν που δεν εχει και πολλα πραγματα επανω ευπαθη εκτος τον μικροελεγκτη.
Το εδωσα κατευθειαν απο τον ποδοδιακοπτη προσθετοντας μονο ενα κοματακι καλωδιο στην πλακετα του τραικ περιπου 10mm.
Ολα οκ.
Να προσθεσω οτι μεσα στοπ μοτερ υπαρχει πυκνωτης και δεν ειναι αυτο το βαρελακι διπλα απο το τραιακ οπως λενε στο πρωτο φορουμ Πετρο.
Αυτο διακοπτης θερμοκρασιας ειναι και ηταν και αυτο οκ απο την αρχη.
Ευχαριστω....
Καλοκαιρι ειναι αν ετσι νιωθεις....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ!!!!!!
Το παιξιμo που σου κάνει το μοτέρ είναι από πεσμένο πυκνωτή που υπάρχει στην πάνω πλακέτα που είναι ο ροοστάτης ο γρι ο κεραμικός με χωρητικότητα 220nf στα 275v.