Πολύ συζήτηση γίνεται για το "γνήσιο" της τσιμούχας εδώ πλυντήριο έχουμε και όχι κανένα κάρτερ αυτοκινήτου . Ο κάδος του πλυντηρίου δεν γεμίζει με νερά στο ύψος του άξονα του τυμπάνου , ελάχιστα νερά φτάνουν εκεί και με ελάχιστη πίεση .