Να κάνεις το σταυρό σου, γλύτωσες το πέταμα! Τώρα ακόμη κι αν χρειαστεί να φέρεις ψυκτικό, τουλάχιστον θα αξίζει τον κόπο.
Να κάνεις το σταυρό σου, γλύτωσες το πέταμα! Τώρα ακόμη κι αν χρειαστεί να φέρεις ψυκτικό, τουλάχιστον θα αξίζει τον κόπο.
αυτο τι σημαινει δηλαδη?
οτι λειπει υγρο?
και θελει να αδειασει και να το ξανα γεμισει?
βασικα ,το γεγονος οτι κανει παχνη σαν χιονακι στην πλατη μηπως δεν διαβαζει και σωστα ο αισθητηρας?
Γιατί αυτήν την θερμοκρασία (2,5) την "κατάφερε" οριακά μετά από λειτουργία πολλών ωρών (αλλά στην πλάκα όπου ακουμπάει ο αισθητήρας δεν έχει τους απαραίτητους - Χ βαθμούς για να κόψει) δηλαδή οι 2,5 βαθμοί (του θαλάμου είναι μια "εξίσωση" των πολλών ωρών λειτουργίας) . Κανονικά πρέπει να κόβει σχετικά γρήγορα μέσα σε λίγα λεπτά κάτι που δεν γίνεται μέχρι στιγμής.
Όμως το γεγονός του μηνύματος #37 (+υγρασία που τρέχει) δείχνει ότι έχεις μειωμένη απόδοση.
Τα λιγότερα που μπορείς να κάνεις είναι μια αμπερομέτρηση του μοτέρ (με αμπεροτσιμπίδα) στα αμπέρ κανονικής λειτουργίας (και σύμφωνα με τα αμπέρ του μοτέρ από τον κατασκευαστή ) λογικά αν λείπουν υγρά σε σημαντικό βαθμό θα μετρήσεις λιγότερα αμπέρ σε σχέση με τα σωστά αμπέρ της κανονικής λειτουργίας (και αυτό για να επιβεβαιώσεις ότι λείπουν υγρά).
Πάμε τώρα στον θερμοστάτη
Στα σημεία που δείχνω με κύκλους έχει ένα λαμάκι που μετακινείται όσο κατεβαίνει/ανεβαίνει η θερμοκρασία στον αισθητήρα και στην μεμβράνη που έχει μέσα στον θερμοστάτη.
Όταν γυρίσεις το κουμπί του θερμοστάτη δεξιά / αριστερά θα δεις ότι αυτό το λαμάκι μετακινείται επίσης πάνω / κάτω και είναι το ύψος της ψύξης που θέλεις να έχεις .
Άστο το κουμπί π.χ. στο 1 (πρώτη χαμηλή σκάλα ) και κάνε εκείνο το πείραμα που έκανες πριν τοποθετόντας τον αισθητήρα του θερμοστάτη μέσα στην κατάψυξη (που είδες ότι κάνει κλικ) . (εννοώ να βάλεις τον αισθητήρα του θερμοστάτη μέσα στην κατάψυξη , αλλά το πλαίσιο του θερμοστάτη από έξω από την κατάψυξη για να βλέπεις το λαμάκι)
Θα δεις ότι όσο παγώνει ο αισθητήρας αυτό το λαμάκι μετακινείται . (και ας πούμε για την ρύθμιση 1 στο κουμπί) σημειώνεις σε ποιο ύψος έφτασε το λαμάκι μέχρι να ακουστεί το "κλικ" (δηλαδή που άνοιξε ο διακόπτης που είναι για το μοτέρ).
Εφόσον τώρα ξέρεις σε τι ύψος ακριβώς πλέον κάνει το "κλικ" το λαμάκι στην ρύθμιση 1 στο κουμπί .
Βάζοντας τώρα τον θερμοστάτη στο ψυγείο για να κάνει το "κλικ" πάνω στο ψυγείο πρέπει να δεις επίσης αν το λαμάκι φτάνει στο σημείο που έκανες πρόβα πριν (στην κατάψυξη ) για να δεις αν πράγματι φταίει ο θερμοστάτης ή είναι αδυναμία ψύξης του ψυγείου.
(τα παραπάνω μόνο για να "παίξεις" ενώ το μήνυμα #37 έχει ήδη ξεκαθαριστεί τι φταίει)
τωρα πλεον δεν εχει υγρα η πλατη του ψυγειου ( εσωτερικα παντα ).
εχει αυτο το χιονακι.
παντως στην θεση 1 που δοκιμασα και τους 2 θερμοστατες κλεινανε γρηγορα οταν τοποθετουσα την ακρη του θερμοστατη μεσα στην καταψυξη.
θα κοιταξω αυτο με το λαμακι που λες.
ποση ωρα πρεπει να περιμενω?
γιατι μετακινηθηκε γρηγορα μεχρι ενα σημειο που σχεδον φτανει το σημειο αναφορας του κλικ.
αλλα δεν προχωραει.
και ο παλιος και ο καινουριος θερμοστατης.
αμπεροτσιμπιδα δεν εχω,μονο κανονικο πολυμετρο και δεν ξερω αν και πως μετρας αμπερ.
το γεγονος πως οταν τραβαω να βγαλω εξω τον θεσμοστατη τον βρισκω βρεγμενο τι σημαινει?
μηπως εχει νερο εκει μεσα και λειτουργει σαν μονοτικο και δεν διαβαζει σωστα?
και αν ναι πως καθαριζεται?
δεν μπορω να καταλαβω και που καταληγει η ακρη του.
Επειδή δοκιμάζεις θερμοστάτη συντηρήσεως σε θερμοκρασίες καταψύξεως
Αναφορά "κλικ " είναι και το κουμπί όταν το πας στην θέση Off (0) ή στο ΟΝ . μας ενδιαφέρει αν οι 2 επαφές του θερμοστάτη άνοιξαν (βάλε πολύμετρο σε εκείνες τις επαφές για να δεις αν ανοίγουν και μην κοιτάς το "κλικ") . Κοίτα όλα αυτά είναι περιττά , ακόμα και να βρεις τι γίνεται με τον θερμοστάτη , έχεις πρόβλημα απόδοσης ψύξης .
το εχω τσεκαρει με πολυμετρο οταν τα πρωτοδοκιμασα στον καταψυκτη.
το ισοβουτανιο που γεμιζει παντως ειναι το R600 και ειναι το φθηνοτερο στην αγορα.17 ευρω τα 750ml σε μπουκαλα.
αλλα το θεμα ειναι να βρω εναν καλο μαστορα με καλες τιμες που του αρεσει η δουλεια του και οχι να ψαχνει να κανει αρπαχτες...
περιμενοντας να ρθει ψυκτικος απο βδομαδα,εκανα μια μετρηση του κινητηρα και το αποτελεσμα ηταν ,ο κινητηρας της καταψυξης να μου δινει 161watt .070 amper
και ο κινητηρας της συντηρησης να δινει 145watt 0.63 amper.
για να δω τι διαγνωση θα κανει ο ψυκτικος..
Άντε να δούμε !... πάντως αν ακούσεις τα παρακάτω μην εκπλαγείς καθόλου.
1) Φταίει η πλακέτα (αν και δεν έχει πλακέτα ) απλά επειδή μπορεί να σε βλέπει για βλάκα .. και να σου πει θέλω 200 αράκι για να στο κάνω.
2) Αλλαγή και τα 2 μοτέρ γιατί δεν ταιριάζουν με την πλακέτα που θα σου βάλω !![]()