ο "γενικός" είναι διακόπτης και δεν μπορεί να τον ρήξει πλυντήριο. Από διαρροή ή πολυ αφρό, πιθανά, έπεσε το ΔΔΕ από διαρροή. Αν ηταν βραχυκυκλωμα θα έπεφτε η ασφάλεια του πλυντηρίου.
Φώναξε τεχνικό να στο φτιάξει μην πάθεις καμιά ηλεκτροπληξία.
ο "γενικός" είναι διακόπτης και δεν μπορεί να τον ρήξει πλυντήριο. Από διαρροή ή πολυ αφρό, πιθανά, έπεσε το ΔΔΕ από διαρροή. Αν ηταν βραχυκυκλωμα θα έπεφτε η ασφάλεια του πλυντηρίου.
Φώναξε τεχνικό να στο φτιάξει μην πάθεις καμιά ηλεκτροπληξία.
μαλλον το αντιπαρασιτικο φιλτρο τα κανει αυτα .
FILMAN (12-01-15)
Γεια σας και πάλι!
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Τελικά κάλεσα τεχνικό,ο οποίος δεν βρήκε τίποτα εμφανές.
Το πλυντήριο (μέχρι στιγμής) δουλεύει κανονικά(έχει κάνει 2-3 πλύσεις),
αλλά κάθε φορά που το βάζω"κάθομαι σ' αναμμένα κέρβουνα".
Σας φαίνεται λογικό να κάνει όλα αυτά και μετά να λειτουργεί σαν να μην σσυμβαίνει τίποτα;
Και κυρίως υπάρχει περίπτωση να γίνει επικίνδυνο;
Αυτο με την ηλεκτροπληξία παραπάνω με τρόμαξε λίγο....
Περίεργο . (ειδικά όταν αναφέρθηκε ότι "μύρισε" νωρίτερα) και εννοείται ο τεχνικός θα το έβρισκε κατά 99% .
Σε αυτές τις 2-3 πλύσεις τι έγινε ? μύρισε καθόλου? έστω και λίγο?
Επικεντρώνομαι σε αυτό που λες στο "τσαφ τσαφ" του αρχικού ποστ . Έμοιαζε ο ήχος "μεταλλικός"? (σαν να έχει ένα ξένο αντικείμενο μέσα?) ή πιο ήπιος?
Αυτό το "τσαφ τσαφ " μου έτυχε σε άλλο πλυντήριο και ήταν ένωση καλώδιων (καλώδια που πήγαιναν στο μοτέρ) και όπως κουνιέται ο κάδος κατά την πλύση έβρισκαν μεταξύ τους με σπινθήρες (αυτό το τσαφ τσαφ) και επίσης μύριζε . Τώρα χωρίς εικόνες της συσκευής δεν μπορούμε να υποθέσουμε διάφορα άλλα.
Σε αυτές τις 2-3 πλύσεις όλα καλά.Ούτε ακούστηκε τίποτα ούτε μύρισε κάτι περίεργο.
Το "τσαφ τσαφ" δεν ήταν μεταλλικός ήχος. Έμοιαζε κάπως σαν τα "σκορδακια" που σκάνε το πάσχα....
Λόγω της περιγραφής ότι δουλεύει κανονικά Χ2 φορές (που αναφέρεις στο αρχικό πόστ) και πάντα το "κακό" συμβαίνει "λίγο πριν το τελικό στίψιμο ή πάνω στο τελικό στίψιμο . και όχι στην μέση (που είναι το νορμάλ πλύσιμο / αργές στροφές του μοτέρ κτλ )
Για να συμβαίνει στο τέλος , τα ύποπτα (και που λειτουργούν προς το τέλος ) είναι η αντλία (που βγάζει τα νερά και δικαιολογείται να "μυρίσει " καμένο) αλλά και γιατί όχι το μοτέρ στην φάση στιψίματος .
Ποια ρουλεμάν αλλάξατε πριν ένα μήνα? του μοτέρ ? ή του κάδου? (τι μοτέρ έχει αν γνωρίζετε? με καρβουνάκια ? χωρίς?) τι μοντέλο είναι?
Τα ρουλεμάν του κάδου αλλάχτηκαν.
Τι μοτερ έχει δεν γνωρίζω... το μοντέλο πάντως είναι w43...
Τέλος πάντων μπορεί την ημέρα που μύρισε να είχες βάλει μεγάλο φορτίο ζορίστηκε και "κάπνισε" αλλά για να σου έριξε την ασφάλεια κάποιος λόγος υπάρχει .
Το ότι δεν μπόρεσε ο τεχνικός να δει και να εντοπίσει το πρόβλημα δεν είναι σπάνιο φαινόμενο . π.χ. να τρέχουν κάποια νερά από την σαπουνοθήκη (όχι πάντα) και να πέφτουν πάνω σε κάποια καλώδια ας πούμε στον διακόπτη πόρτας που είναι από κάτω και στο ίδιο ύψος με την σαπουνοθήκη . και δεν μπόρεσε να το δει με την ολιγόλεπτη επίσκεψη . Θα χρειαζόταν παρακολούθηση σε εργαστήρι κτλ Απλά δείτε στην πορεία πως θα πάει.
Ε, ναι, θα δούμε στην πορεία πώς θα πάει.Δεν μπορούμε να κάνουμε και τίποτα άλλο άλλωστε.
Βασικά αυτό που με απασχολεί είναι μήπως τίθεται θέμα ασφάλειας(δικής μας, όχι του πίνακα :P).
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!