Και αυτό με τον τόρνο το σκέφτηκα , ποιος θα καθίσει να σου φτιάξει μια μπίλα όταν από πίσω του έχει να φτιάξει εξαρτήματα από τρακτέρ / φορτηγά κτλ (θα νομίσει ότι τον δουλεύουμε)![]()
Και αυτό με τον τόρνο το σκέφτηκα , ποιος θα καθίσει να σου φτιάξει μια μπίλα όταν από πίσω του έχει να φτιάξει εξαρτήματα από τρακτέρ / φορτηγά κτλ (θα νομίσει ότι τον δουλεύουμε)![]()
Μόνο αν είναι πολύ φίλος σου θα ασχοληθεί , αν πας σαν πελάτης , νομίζω δύσκολα θα βρεις κάποιον να το αναλάβει.
Όποτε χρειάστηκε να πάω σε μηχανουργείο , ειδικά να βγάλω -€“ βάλω τροχαλία από μοτέρ SIEMENS BOSCH στην πρέσα ,είχαν τόση προθυμία που στο τέλος τις έβγαζα και τις ξανά τοποθετούσα μόνος μου
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Δεν έφτιαχνες καμιά ροδέλα ? με πάχος 4 - 5 χιλιοστά με μια εγκοπή ίσα να χωρά στον άξονα του μοτέρ και να το βγάζεις με εξολκέα?
Δεν είμαι σίγουρος αν είναι το ίδιο μοτέρ (είναι άλλο μοντέλο αυτό που λες στο 11 ) έχει μικροδιαφορές στο βύσμα , και στα γύρω πλαστικά (μπορεί και να έχει τα ίδια κουζινέτα ) αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς με το παραπάνω , το πήρες καινούριο και τι έγινε? γιατί χάλασε ? το μοτέρ χάλασε ? ή η πλακέτα που έχει επίσης (ηλεκτρονική με 3-4 ρελέ επάνω αν θυμάμαι καλά και 4-5 κουμπιά στο πληκτρολόγιο ελέγχου) . Γιατί δεν κάνεις μια προσπάθεια να το φτιάξεις? κρίμα που το άφησες.Πέρυσι αγόρασα ένα τέτοιο μοτέρ λόγο ότι χάλασε , γυρνούσε μόνο σε χαμηλές στροφές...εάν θες να ψάξω να το βρω στην αποθήκη,και να στο στείλω κάπως...Είσαι και μακριά....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 31-12-14 στις 03:01
Φαντάζομαι ότι αφού το δέσεις θα διαπιστώσεις ότι ο άξονας έχει σφηνώσει. Εδώ με τις μπίλιες και πολλές φορές μετά το δέσιμο του μοτέρ ο άξονας δεν γυρνάει ελεύθερα, οπότε χτυπάω τον άξονα, πλάγια, πάνω - κάτω και δεξιά - αριστερά για να ευθυγραμμιστούν τα κουζινέτα.
Πίκρα! Εγώ είχα εξωλκέα που ταίριαζε και χωρίς ροδέλα... Με δυο μεγάλες σκύλες τον είχα πιάσει για να μπορώ να τον στρίβω και τον χτυπούσα και με σφυρί! Πού να βγει η τροχαλία! Στο τέλος βγήκε αλλά στράβωσα τον άξονα!
ποτέ δεν πήγα σε μηχανουργείο με πρέσα να βγάλω όποια τροχαλία . αλλά είχα έναν ανεπανάληπτο εξολκέα (παλιάς εποχής ) που τώρα δεν τον βρίσκεις πουθενά , τρίποδας ήταν αλλά απίστευτο κράμα μετάλλου με πολύ λεπτά πάσα για την οδήγηση στο σκαμπανέβασμα αφού έπρεπε να το στρίβεις που λέει ο λόγος μισή ώρα για να το σκαμπανεβάσεις λίγα εκατοστά.Πίκρα! Εγώ είχα εξωλκέα που ταίριαζε και χωρίς ροδέλα... Με δυο μεγάλες σκύλες τον είχα πιάσει για να μπορώ να τον στρίβω και τον χτυπούσα και με σφυρί! Πού να βγει η τροχαλία! Στο τέλος βγήκε αλλά στράβωσα τον άξονα!
Σε περίπτωση που έβλεπα κάτι πολύ σφηνωμένο που δεν τα κατάφερνε ο δικός μου εξολκέας ... νάναι καλά οι οξυγονοκολλήσεις που είχα , ζέσταινα την τροχαλία (όσο χρειάζεται όχι παραπάνω από 20 - 30 δευτερόλεπτα) και έβαζα βρεγμένο πανί μόνο στον άξονα , βγαίνει "βούτυρο". αν δεν βγει με την πρώτη το αφήνεις να κρυώσει εντελώς και ξαναεπαναλαμβάνεις την διαδικασία με ζέσταμα .
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Δεν δοκίμασα να ζεστάνω την τροχαλία για να τη βγάλω γιατί σκέφτηκα ότι δεν θα είχε αποτέλεσμα αφού αναγκαστικά θα ζεσταινόταν και ο άξονας... Στο βάλσιμο όμως αυτό έκανα - πύρωσα την τροχαλία στο γκαζάκι του καφέ και μετά με δυο ελαφρά χτυπήματα με το σφυρί πήγε στη θέση της!
συμφωνώ μαζί σου, αλλά δε μου κάθισε τότε , εννοώ πως τη ζέστανα στο ματάκι του καφέ , αλλά δεν μπήκε με τα πρώτα κτυπήματα οπότε η ζημιά δεν άργησε να γίνει
τη συγκεκριμένη δε θα τη ξεχάσω διότι την έβγαλα στην πρέσα μηχανουργείου και επειδή δεν είχα μαζί μου τα ρουλεμάν να τα περάσω είπα δε βαριέσαι θα τη βολέψω στο μαγαζί
μετά το στράβωμα ,την επαναφέραμε στον τόρνο με κόπους και βάσανα για να κεντραριστεί ο στραβός άξονας
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Πολύ σωστή φίλε μου η παρατήρηση σου αλλά έχω τέτοια σε διάφορα μεγέθη και τα χρησιμοποιώ με επιτυχία σε τροχαλίες αλουμινίου Φώτο 1
Στα νεώτερα πλυντήρια που σχεδόν όλα έχουν ιμάντες τύπου poly-V ,σε λίγα μπορείς να βγάλεις εύκολα την τροχαλία με απλό εξωλκέα ακόμη και με ζέσταμα ειδικά σαν τη Φώτο 2 που η διάμετρος της τροχαλίας είναι σχεδόν ίδια με τη διάμετρο του άξονα
![]()
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Έψαξα στης παραγγελίες μου και είναι αυτό...![]()