Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.636

    Προεπιλογή

    Δεν είμαι έμπειρος σε αυτά αλλά το βασικό σχέδιο σύνδεσης είναι το επάνω . Το κάτω είναι νομίζω για διαγνωστικά προς πλακέτα (κάτι σαν ταχόμετρο ή αν βραχυκυκλώσει κτλ) τώρα το πως κανονίζεται η ταχύτητα των στροφών αυτό λογικά φαντάζομαι γίνεται μέσω της πλακέτας , αλλά θα μπορούσες να μειώσεις τις στροφές με κάποιο ντίμερ . (με επιφύλαξη ... ας πει και κάποιος άλλος που ξέρει καλύτερα)

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    θα συνδεσεις οπως ακριβως γραφει το επανω σχεδιο, +πυκνωτη, και θα το ρυθμισεις αναγκαστικα με καποιον ρυθμιστη στροφων.

    αλλιως θα δουλευει στο μεγιστο

    σαν παραδειγμα http://www.stamouli-fans.gr/index.ph...ory&path=79_80


    δες ποσα βαττ χρειαζεσαι και μετα ψαξε το καταλληλο

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.636

    Προεπιλογή

    Εννοείται θα πρέπει να πάρει ρυθμιστή στροφών πλησιέστερα στα βατ του ανεμιστήρα (αλλά όχι κατά πολύ ισχυρότερο ) π.χ. αν είναι το μοτέρ 30W προτιμότερο να πάρει στα 50W και όχι (λόγω πιθανής ίδιας τιμής/κόστους του ρυθμιστή στροφών) κάποιον που είναι π.χ. για 500W . για να υπάρχει σταθερότητα στον έλεγχο (έτσι δεν είναι?)

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    Feb 2014
    Περιοχή
    Αγρινιο
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας. όποτε βάζω μαύρο => ρεύμα κόκκινο => πυκνωτής άσπρο => πυκνωτής + ρεύμα ο πυκνωτής θέλει πολικότητα? τα watt ειναι 12 αρα 20 watt ρυθμιστής στροφών είναι εντάξει έτσι?
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  5. #5
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Μη χρησιμοποιήσεις dimmer για έλεγχο στροφών. Ο πυκνωτής δεν έχει πολικότητα. Θα χρειαστείς πυκνωτή λειτουργίας κινητήρων 1.5μF 450V~.

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    Feb 2014
    Περιοχή
    Αγρινιο
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    Δεν ξεκινάει ο ανεμιστήρας...... τι να έχω σύνδέση λάθος ? ?
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Χρηστος Αγρινιο : 30-12-14 στις 01:35

  7. #7
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Η σύνδεση που έκανες είναι σωστή. Τώρα:

    Δοκίμασε να γυρίσεις τον άξονα με το χέρι. Πρέπει να γυρνάει πολύ ελεύθερα. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να ρίξεις σπρέυ και/ή λάδι στα κουζινέτα του μοτέρ για να ξεκολλήσει, ενδεχομένως λύνοντάς το.

    Αν ο άξονας γυρίζει ελεύθερα, και το μοτέρ βουίζει αλλά δεν ξεκινάει να γυρνάει, έχεις ή χαλασμένο πυκνωτή (μέτρηση με καπασιτόμετρο, ή δοκιμή με άλλον που ξέρεις ότι είναι καλός) ή διακοπή σε μια από τις δυο περιελίξεις (μέτρηση με ωμόμετρο μεταξύ κόκκινου - μαύρου και άσπρου - μαύρου. Αν μια από τις δυο μετρήσεις είναι άπειρο, είναι κομμένη η αντίστοιχη περιέλιξη. Αν οι περιελίξεις είναι εντάξει, μια μέτρηση μεταξύ άσπρου - κόκκινου θα σου δώσει τιμή όσο το άθροισμα των δυο παραπάνω μετρήσεων).

    Αν το μοτέρ είναι τελείως νεκρό (ούτε καν βουίζει) τότε μετρώντας ωμικά τα τρία ζεύγη των καλωδίων θα πρέπει να διαβάζεις μια τιμή μόνο για το κόκκινο - άσπρο, ενώ τα άλλα δυο ζεύγη που περιέχουν και το μαύρο θα δείχνουν άπειρη αντίσταση. Στην περίπτωση αυτή θα έχει ανοίξει η εσωτερική θερμοασφάλεια του μοτέρ η οποία είναι ενωμένη εσωτερικά σε σειρά με το μαύρο καλώδιο (συνήθης βλάβη). Οπότε θα πρέπει να λύσεις το μοτέρ και να την αλλάξεις.

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό] Δεν ξεκιναει ο ανεμιστηρας της εσωτερικης μοναδας
    από ioannislab στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-08-14, 23:07
  2. Πλακετα κλιματιστικου HUALING
    από JOUN στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-12-13, 21:19
  3. [Κλιματιστικό Samsung] Ξυλωμα κλιματιστικου
    από aris k στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-07-13, 00:35
  4. επιλογη κλιματιστικου
    από Killo_Watt στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-10-11, 17:21
  5. επισκευη κλιματιστικου
    από jakjak στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-08-11, 01:03

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας