Φιλέ μου,μιας και είμαστε από τον ίδιο τόπο....Είμαι σίγουρος ότι περισσότεροι θα ήθελαν να βοηθήσουν εδώ μέσα...άλλα λόγω ελλείψεις καλής περιγραφής..δεν μπορούνε.Καλά να τανε εάν έβαζες καμιά φωτογραφία της εικόνας να μας έλεγες τη έχεις κάνει,την έχεις λύση? έχεις δει της πλακέτες?κτλ..Αυτό αφορά τους περισσότερους που ζητάνε βοήθειά..Με λίγα λόγια ,βοήθησε για να βοηθήσουμε...
Ευχαριστώ.





Απάντηση με παράθεση