Δεν υπάρχει λόγος να τον πετάξεις. Οι πίνακες με ρελέ θεωρούνται - και σε κάποιο βαθμό είναι - καλύτεροι, αλλά αυτό σημαίνει απλά ότι σε αυτόν που έχεις μπορεί να χρειάζεται πιο συχνά αλλαγή το ρελέ. Το κόστος το ξέρειςΕλπίζω να πήρες και κανένα καβάτζα να σου βρίσκεται, για τη επόμενη φορά, μην παραδώσει π.χ. Σάββατο απόγευμα.
Οσο για τις διόδους, κι αυτές μπορεί να την ακούσουν, αλλά απ'ότι είδα στον δικό σου αλλάζουν με ένα κατσαβιδάκι, είναι πολύ εύκολο να τις βρεις σε οποιοδήποτε κατάστημα με ηλεκτρονικά ανταλλακτικά, και είναι πάμφθηνες (παίρνεις μια ντουζίνα, δίνεις ένα ευρώ και παίρνεις ρέστα). Πιθανολογώ ότι είναι 1Ν4007, αν έχεις την περιέργεια δες το.




Ελπίζω να πήρες και κανένα καβάτζα να σου βρίσκεται, για τη επόμενη φορά, μην παραδώσει π.χ. Σάββατο απόγευμα.
Απάντηση με παράθεση