Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: kenwood ka1010

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Το avatar του χρήστη geostrom
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Oct 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο
    Μηνύματα
    75

    Προεπιλογή

    θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Σήφη (ezizu) .
    καταρχάς η άποψη μου ειναι οτι θα πρέπει το σύστημα να ελεγχθεί απο έναν επαγγελματία , δεν επισκευαζουμε με το μάτι αλλα με μετρήσεις ,εμένα πχ μου εχει τύχει πολλες φορές να εχει πρόβλημα και το πηνίο απο υπερθέρμανση και να μην φαίνεται, μια μετρηση σύνθετης αντίστασις ειναι κάτι που πάντα κάνω και απο εκεί φαίνονται πολλες λεπτομέρειες όσον αφορά το ηχειο , επισης μου εχει τύχη και παρόμοιο περιστατικό όπου το tweeter αντικατάστασης δεν ηταν το ίδιο μοντελο με το ίδιο αποτέλεσμα του φίλου μας παραπάνω .

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον geostrom για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    papkir (16-12-14)

Παρόμοια Θέματα

  1. [HiFi] Kenwood KA-3700
    από vlahoskwn στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-11-13, 22:33
  2. [ΡάδιοCD Αυτοκινήτου] Service για Kenwood JVC
    από east electronics στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-09-13, 11:31
  3. KENWOOD KA-405
    από gnt στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-02-12, 09:45
  4. kenwood kdc-w5534u.......!!!!!
    από ΜΑΝΘΟΣ1988 στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-08-11, 09:48
  5. kenwood kdc-w4527
    από ok1gr στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-02-06, 14:41

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας