Καλησπέρα σε όλους
Ξέθαψα αυτό το post γιατί αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με ένα Τ200 μονιτορ.
(Φίλε Κώστα προσπάθησα να σου στείλω μήνυμα αλλά λέει ότι το mailbox σου είναι γεμάτο)
Θα ήθελα αν γινεται να μου πεις που βρήκες eeprom και αν η eeprom του Τ190 (επειδή αυτή βρίσκω) κάνει τελικά για το Τ200.
Επίσης βρίσκω main board με το ίδιο part number αλλά είναι για το Τ220 που επίσης δεν ξέρω αν θα δουλέψει.
Ευχαριστώ




Απάντηση με παράθεση