εχω βρει βιντεο γενικα για αλλα ψυγεια, παρε μια ιδεα του πως ειναι
https://www.youtube.com/watch?v=Q43qzXiPUc8
και το μανουαλ http://elektrotanya.com/daewoo_fr-49.../download.html
εχω βρει βιντεο γενικα για αλλα ψυγεια, παρε μια ιδεα του πως ειναι
https://www.youtube.com/watch?v=Q43qzXiPUc8
και το μανουαλ http://elektrotanya.com/daewoo_fr-49.../download.html
Από μπροστά , εκεί που πιστεύεις ότι έχει περσίδες και βγαίνει η ψύξη . Οι βίδες μην περιμένεις να φαίνονται κιόλας . μπορεί να δεις πρώτα κάτι κυκλικά πλαστικά τάπες , και πρέπει να βγάλεις πρώτα τις τάπες για να δεις και τις βίδες . Μπορεί να υπάρχουν και σημεία χωρίς βίδες όπου απλός πρέπει να πιέσεις στα σωστά σημεία τα πλαστικά για να απαγκιστρωθούν οι εσωτερικοί γάντζοι τους κτλ.Που στο Δ...λο είναι; τι ξεβιδώνω πρώτα; το καπάκι πίσω; κάτι μπροστά, υπάρχει κάποια βίδα κρυφή;
Επειδή σου είπε τεχνικός ότι είναι η αντίσταση επιβεβαίωσε το κιόλας (το μέτρησε? ή το είπε υποθετικά ?)
αν φτάσεις στην αντίσταση λογικά και σύμφωνα με το σχέδιο που ευχαριστούμε τον φίλο Jake αναφέρει 148W αντίσταση (λογικά και ωμικά πρέπει να μετρήσεις πάνω κάτω περίπου 330 Ωμ).
Αν την βρεις την αντίσταση "οκ" από εκεί και πέρα στο σχέδιο αναφέρει μια ασφάλεια (Fuse) στην ίδια γραμμή καλώδια της αντίστασης (που πρέπει να δεις αυτήν την ασφάλεια) και αν και αυτή είναι "οκ" ακόμη πιο πέρα συμμπεριλαμβάνει ένα ρελέ πάνω στην πλακέτα (ονομασμένη ως XTR relay) για έλεγχο του ρελέ ή ψυχρές κολλήσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 22-11-14 στις 13:25
Ευχαριστώ πολύ παιδιά...Ελπίζω να είναι η αντίσταση όπως είπε ο τεχνικός, ειδάλως περιπλέκεται το πράμα.Το βίντεο και pdf του Jake θα βοηθήσει στο λύσιμο γιατί βλέπω μια συνάφεια στα μοντέλα και ανταλλακτικά των Daewoo και GE και συνεχίζω με τις μετρήσεις του Πέτρου που ελπίζω να βγούν σωστές γιατί τσάμπα και τα λεφτά στον τεχνικό που έδωσε η μάνα μου για να της πεί για ένα ανταλλακτικό που δεν έβρισκε και εγώ βρήκα σε 5 λεπτά....http://www.kourlaba.gr/eshop/product...el68eb4n2tf3q0
Τελικά ήταν πολύ εύκολο.Ένα κουμπωτό πλαστικό καπάκι , όπως είπες, ένα φελιζόλ απο μέσα και μια σπασμένη αντίσταση κάτω απο τις ψύκτρες τις οποίες τράβηξα με προσοχή στο πλάι γιατί απο κάτω ήταν η αντίσταση και τα σπασμένα γυαλιά.
Παρατήρησα πως ήταν 2 κομένα καλώδια απο παλιότερη αλλαγή αντίστασης γιατί χανόντουσαν τα καλώδια πίσω απο την πλάτη της ψύκτρας.Μάλλον όποιος την είχε αλλάξει , έκοψε τα καλώδια και ένωσε απευθείας την νέα αντίσταση περνώντας τα γύρω απο την ψύκτρα.Αναγκαστικά έκανα το ίδιο.Το έβαλα μπρός και φαίνεται να δουλευει αλλά κάνει θόρυβο το μοτέρ...είδωμεν...
φανταζομαι οτι εχεις κλεισει καπακια κτλ, αλλα αν δεν τα εχεις κλεισει μπορεις να ανεβασεις μια φωτογραφια;
Το άνοιξα πάλι γιατί δεν ήταν δύσκολο και ανέβασα φωτό.Τα κομένα καλώδια δεν φαίνονται αλλά φαίνεται το λευκό που περνάω γύρω απο την ψύκτρα.Το άλλο καλώδιο περνά κάθετα στα αριστερά της ψύκτρας.
Τα κομένα περνούν μέσασ την πλαστική πλάτη πίσω απο την ψύκτρα και ανέβαίναν προς τις επαφές επάνω αριστερά στις συνδέσεις.Κάτω φαίνεται το αλουμινένιο προστατευτικό της αντίστασης με τις γρύλιες προς τα κάτω.Υποθέτω πως το έβαλα σωστά γιατί ήταν λίγο μπερδεμένο όταν το άνοιξα.
![]()