Κατατοπιστικές οι φωτογραφίες. Το πρόβλημα ξεκινάει κατά πάσα πιθανότητα από το ότι ο εγκαταστάτης άφησε το ΔΔ με την πίεση που έρχεται από το εργοστάσιο, ήτοι 1.5 bar (αν δεν είχε χάσει και καθόλου όσο ήταν αποθηκευμένο), ενώ η πίεση του δικτύου είναι πολύ μεγαλύτερη, οπότε είναι σαν να μην υπάρχει.
Αν έχεις επικοινωνία με τον υδραυλικό που τα έβαλε, ρώτησέ τον αν φούσκωσε το ΔΔ και πόσο, ή το άφησε όπως αγοράστηκε (θα το έπαιζα και με 1,05 απόδοση )
Η μαύρη μανιβέλα, που λες, είναι απλά το καπάκι της βαλβίδας του δοχείου (βαλβίδα λάστιχου αυτοκινήτου είναι).
Για να φτιαχτεί:
Κατ'αρχήν πιέζεις για κλάσμα δευτερολέπτου τη βελόνα της βαλβίδας, να δεις αν θα βγάλει αέρα ή νερό. Αν βγάλει αέρα ΟΚ, αν βγάλει νερό έχει τρυπήσει η μεμβράνη του δοχείου και θέλει αντικατάσταση (πιθανότατα όχι πάντως).
Τοποθετείς μειωτήρα πίεσης με μανόμετρο, ει δυνατόν στην κεντρική παροχή, διαφορετικά πριν την εισαγωγή (και πριν τη ΒΑ και το ΔΔ). Θα το ρυθμίσεις στα 4 bar.
Αντικαθιστάς τη ΒΑ με καινούργια, στα 8 bar.
Αφαιρείς το ΔΔ (εφόσον δεν έχει τρυπήσει η μεμβράνη), αδειάζεις το νερό, μετράς την πίεση στη βαλβίδα (99% θα βρεις το πολύ 1.5 bar), το φουσκώνεις στα 4 bar και το ξανατοποθετείς.
Αν γίνουν αυτά σωστά, δεν θα ξανατρέξει η βαλβίδα, και δεν θα έχεις τρελλές πιέσεις με όλα τα προβλήματα που συνεπάγονται.