Αν είναι σίγουρα περασμένα σωστά τότε θα πρέπει να «στρώσουνε» πάνω στο συλλέκτη του κινητήρα
Αν είναι σίγουρα περασμένα σωστά τότε θα πρέπει να «στρώσουνε» πάνω στο συλλέκτη του κινητήρα
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Καναμε ένα γρηγορο πρόγραμμα, στην πλύση δεν ειναι ενοχλητικό, αλλά στο στηψιμο ακόμα ενοχλεί. Επίσης μυρίζει !
η μυρωδιά πιθανό να οφείλεται στο ότι όλη η πίεση του ελατηρίου ασκείται σε μικρότερη επιφάνεια , εφόσον δεν πατάει όλο το καρβουνάκι και μπορεί να σπινθηρίζει , ειδικά στο στύψιμο
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
υπάρχει τρόπος να το επιταχύνεις αυτό με σμυριδόχαρτο πολύ ψιλό , να κόψεις λωρίδα στο πλάτος του συλλέκτη , να τυλίξεις το συλλέκτη και να τον γυρίζεις με το χέρι
εμπρός-πίσω στο κάθε καρβουνάκι χωριστά ,για να τους δώσει το σχήμα που πρέπει , αλλά θέλει πολύ προσοχή ,
μπορεί και να τα κάνεις χειρότερα ,επίσης θέλει φύσημα με πεπιεσμένο αέρα να φύγει όλη η σκόνη , αυτό κάνε το αν μπορείς διότι ήδη έχει αρκετή από τα πρώτα καρβουνάκια
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 06-11-14 στις 00:31
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Παιδια το ενα καρβουνάκι "το πηραμε στην μασχάλη"
Εριξε και γενικούς και ολο το σπιτι μυρίζει βακελίτη.
Εβγαλα το καμενο ακι έβαλα το ένα παλιό. Δουλεύει πάλι κανονικά.
Αυριο λεω να πάρω από αλλού καρβουνάκια (και λιβάνι)
Ανεβάζω φωτο σε 2'
Με 1 + 1 διαφορετικά καρβουνάκια , από θόρυβο πως πάει ?
Ο συλλέκτης του μοτέρ είναι καθαρός ?,για να λειώσει έτσι η ψηκτροθήκη ανέβηκε πολύ η θερμοκρασία στο σημείο τριβής που δεν δικαιολογείται ,μήπως ο συλλέκτης έχει χάσει το σχήμα του και έχει σκαμπανεβάσματα ?, αν και η φωτο από το παληό καρβουνάκι δείχνει *καλή* επαφή
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Ξαναείδα το βίντεο στο #8 και νομίζω κάτι δεν πάει καλά (στον χρόνο που παρατηρώ να γυρίζει περίπου 3 δευτερόλεπτα μόνο και μετά παύση και ούτω καθεξής) υποτίθεται είναι λειτουργία για αργές στροφές όπου περιμέναμε τους χρόνους να είναι περισσότεροι και κάποια στιγμή να γυρίζει και από την ανάποδη. Δεν πολυπιστεύω να είναι θέμα επαφής στα καρβουνάκια. αλλά ίσως συμβαίνει κάτι με την μπομπίνα. ή το module οδήγησης . Θα πρέπει να εξεταστεί το μοτέρ από ειδικό . αν είναι προβληματικό το μοτέρ ή τραβάει πολλά αμπέρ. ή έχει πρόβλημα το module.