Εντάξει το κιτρίνισμα δείχνει να είναι λίγο ταλαιπωρημένο αλλά δεν είναι τόσο όσο πίστευα (στις τρύπες που κουμπώνει με το μοτέρ / για προχωρημένο στάδιο ώστε να βραχυκυκλώνει εκεί από καπνιές κτλ) αμφίβολο να είναι από αυτό για να το πούμε με σιγουριά ότι φταίει.
Τώρα στην φάση που λες ότι κάποια στιγμή βρήκες την συντήρηση με μειωμένη ψύξη και την κατάψυξη καλή . ίσως (και σωστά υποψιάστηκε ο τεχνικός σου ότι μπορεί ή κάτι να συμβαίνει στον επάνω ανεμιστήρα της συντήρησης) . τι να πω δεν εντοπίζεται και εύκολα.




Απάντηση με παράθεση