Δεν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; Καμιά ιδέα τι να κάνω;
Δεν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; Καμιά ιδέα τι να κάνω;
Θα σταθώ λιγάκι στο παραπάνω κομμάτι (κόκκινα υπογραμμισμένα) . Γιατί άραγε με "περισσότερη δυσκολία"? αυτό με έβαλε σε σκέψεις μήπως έχεις πρόβλημα στο κομπλέ ρελέ+θερμικό που είναι μέσα στο μοτέρ . π.χ. αν έχει μαυρίσει κτλ (εικάζοντας ότι αν ήταν οτιδήποτε άλλο π.χ. αντίσταση απόψυξης / ανεμιστήρες κτλ ελαττωματικοί θα έπρεπε να πέφτει συνεχώς και πάντα καμία ελπίδα να πάρει μπροστά ) . Άρα μια πιθανότητα δίνω στο "περισσότερη δυσκολία" να είναι θέμα εκκίνησης στο μοτέρ (θερμικό + ρελέ / μαυρισμένο με καπνιές ή στον πυκνωτή) . τώρα το σενάριο να έχει κάτι το μοτέρ μας πάει μακριά.Γεια σας, έχω το παραπάνω ψυγείο no frost 10 χρόνια και μία μέρα έριξε το ρελέ, βάζοντάς το μερικές φορές στην πρίζα κατάφερα και λειτούργησε πάλι χωρίς να ρίξει το ρελέ. Μετά από 4 μέρες λειτουργίας και μετά από διακοπή ρεύματος στην επαναφορά του ρεύματος έριξε πάλι το ρελέ, βάζοντας βγάζοντας την πρίζα κατάφερα πάλι να δουλέψει αλλά με περισσότερη δυσκολία τώρα.
Ρίξε μια ματιά στο starter ρελέ στις τρύπες που κουμπώνουν πάνω στο μοτέρ αν βλέπεις ίχνη μαυρίσματος κτλ (απίθανη περίπτωση αλλά δες το)
http://www.spareshop.eu/el/%CE%9C%CE...F%81%CE%B9.htm
Το έβγαλα και οι τρύπες φαίνονται εντάξει, δεν υπάρχουν μαυρισιές. Βέβαια σε κάποιο σημείο φαίνεται κάποια κιτρινίλα (όχι στις τρύπες), υπάρχει περίπτωση να χει καεί? Την πρώτη φορά που μου έριξε το ρελέ δοκίμασα στην αρχή σε άλλες πρίζες και δούλευε το ψυγείο, την δεύτερη φορά έριχνε το ρελέ και στις άλλες πρίζες, ενώ μετά την απόψυξη δεν δούλευε με τίποτα, μάλιστα φαινόταν να ρίχνει το ρελέ με μεγαλύτερη δύναμη. Πάντως και ο τεχνικός εκεί νομίζω εστίασε, γιατί όταν το είχε πάρει μου είχε πει αρχικά στο τηλέφωνο ότι κάτι άλλαξε (δυστηχώς δεν θυμάμαι τι) και δουλεύει το ψυγείο αλλά την επόμενη μέρα μου είπε ότι έριξε πάλι το ρελέ, δεν ξέρω πόση ώρα δούλεψε καθώς και αυτός το είχε αφήσει από το πρωί και είδε το απόγευμα ότι είχε ρίξει το ρελέ. Βλέπω ότι έχει αφήσει και ένα μαύρο καλώδιο που μάλλον πήγαινε στον ανεμιστήρα κομμένο.
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ili17 : 01-11-14 στις 14:50
Δεν φαίνονται οι φωτογραφίες (κάνε το από την επιλογή "insert image") και όχι με απλό copy paste
Αν βοηθούν σε κάτι.
Εντάξει το κιτρίνισμα δείχνει να είναι λίγο ταλαιπωρημένο αλλά δεν είναι τόσο όσο πίστευα (στις τρύπες που κουμπώνει με το μοτέρ / για προχωρημένο στάδιο ώστε να βραχυκυκλώνει εκεί από καπνιές κτλ) αμφίβολο να είναι από αυτό για να το πούμε με σιγουριά ότι φταίει.
Τώρα στην φάση που λες ότι κάποια στιγμή βρήκες την συντήρηση με μειωμένη ψύξη και την κατάψυξη καλή . ίσως (και σωστά υποψιάστηκε ο τεχνικός σου ότι μπορεί ή κάτι να συμβαίνει στον επάνω ανεμιστήρα της συντήρησης) . τι να πω δεν εντοπίζεται και εύκολα.
ili17 (02-11-14)
Μια τελευταία ερώτηση καθώς φαίνεται είναι δύσκολο το πρόβλημα, να δοκιμάσω με άλλο τεχνικό ή τσάμπα ο κόπος? Ο προηγούμενος μου είπε ότι έλεγξε τα πάντα. Από τα συμπτώματα και την εμπειρία σου τι μου προτείνεις αλλιώς πάω για καινούριο. Απλά τα καινούρια ψυγεία στις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις είναι ακριβότερα και με μικρότερο εσωτερικό χώρο εκτός και δώσω δύο μηνιάτικα για μεγάλη χωρητικότητα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ili17 : 02-11-14 στις 12:02