Γιαννη δοκιμασε και σε μια εξωτερικη οθονη να δεις τι κανει , οταν στην οθονη του λαπτοπ βγαινουν οι γραμμες. Επισης μπες και σε ασφαλη λειτουργεια να δεις αν εχει αλλοιωμενα χρωμματα ή μηπως δεν κανει τα 8 μπιπ. Για reflow παει η δουλεια , και επισης η περιπτωση της αποτυχιας υπαρχει παντα σε τετοια επισκευη. Τουλαχιστον δεν παιδευεσαι με κανα παλιο-turbox...