Νομίζω έχεις δίκιο, δεν αξίζει τον κόπο για επισκευή. Θα την κρατήσω όπως είναι για ρεξέρβα.Ευχαριστώ για τις πολύ κατατοπιστικές πληροφορίες.
Νομίζω έχεις δίκιο, δεν αξίζει τον κόπο για επισκευή. Θα την κρατήσω όπως είναι για ρεξέρβα.Ευχαριστώ για τις πολύ κατατοπιστικές πληροφορίες.