Το sleep ή timer το βρήκες στο μενού το αποκωδικοποιητή ή στο μενού της τηλεόρασης?
Τσέκαρε μήπως έχει μπει κανένας χρονοδιακόπτης από το μενού του αποκωδικοποιητή και σβήνει με αποτέλεσμα να σβήνει και η τηλεόραση (λόγο σύνδεσης scart γιατί πχ τον δικό μου αποκωδικοποιητή τον έχω συνδέσει με scart στην τηλεόραση και μόλις ανοίγω τον αποκωδικοποιητή ανοίγει αυτόματα η τηλεόραση και το αντίστοιχο όταν την κλείνω).




Απάντηση με παράθεση