μέτρησες τη συνέχεια του καλωδίου από το μπουτον ατμού μέχρι την πλακέτα ?

Μέτρησε αν έχεις ωμομετρο και φυσικά εκτός πρίζας λογικά πρέπει πατώντας το κουμπί ατμού να σου ενώνει το μπλε με το μαύρο καλώδιο στην πλευρά του μπόιλερ

Η στιγμιαία λειτουργία της βαλβίδας ατμού σε κάθε κρύο ξεκίνημα είναι για να εκτονώνει το θάλαμο του μπόιλερ και νομίζω ελέγχεται από το θερμίστορ δίνει εντολή μέχρι να χλιαραίνει το μπόιλερ

Από τη στιγμή που ανάβει η λάμπα του ατμού ,λογικά και αυτό από το θερμίστορ ελέγχεται, άρα και λάθος περιοχή αν σου μετράει δίνει εντολή στη λυχνία ότι έγινε ο ατμός άρα είναι λιγότερο ύποπτο

Να κοιτούσες και για κρύες κολλήσεις ή κάποιο στοιχείο στην πλακέτα χαλασμένο.