Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Κρήτη
    Μηνύματα
    9

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για την απάντηση.

    Όταν η συσκευή ειναι δεμένη και σε λειτουργία, το τακ-τακ (βρήκαμε πως θα το λέμε) ΔΕΝ ακουγεται όταν πατώ το κομβίο στη χειρολαβή, ακόμα κι αν ο ατμός ειναι έτοιμος (σταματά να αναβοσβήνει η ενδεικτική λυχνία).

    Επισης τα καλώδια της πρεσοβάνας καταλήγουν στο ολοκληρωμένο (το ένα περνά από την αντλία). Ομοίως τα καλώδια που ερχονται απο το σίδερο (τη χειρολαβή) καταλήγουν σε ολοκληρωμένα (το κεντρικό και στο panel ρυθμίσεων). Κανενα καλώδιο δεν πάει απευθείας στην πρεσοβάνα.

    Τώρα περιμένω να κρυώσει η συσκευή και σκέφτηκα να κάνω τα εξής δυο απλά πράγματα. Να αποσυνδέσω τους πολους της πρεσοβάνας και ενώ η συσκευή ειναι σε λειτουργία και με έτοιμο ατμό :

    1.Να πατήσω το κομβίο και να μετρήσω την τάση στα δυο καλώδια που καταλήγουν στην πρεσοβάνα (τώρα θα ειναι στον αερα). Αν το κομβίο δουλευει σωστα, θα δείξει 220V, δηλαδή θα δίνει εντολή στη βάνα να ανοίξει. Αν λοιπον εχω 220v τότε η βάνα ειναι χαλασμένη και θέλει άλλαγμα. Αν δεν δείξει 220V αρχίζει άλλο ψάξιμο για καλώδιο και ολοκληρωμένο

    2.Να δώσω εξωτερική τροφοδοσία 220V στη βάνα και αν δεν ακουστεί θόρυβος, τότε επιβεβαιώνω το πρώτο 1. Αν όμως ακουσω κλακ και βγάλει ατμό στο σίδερο κοιτώ αλλού για βλάβη και πιο πιθανό το καλώδιο και το κομβίο ενεργοποίησης. Αν όμως ακουσω κλακ και δεν βγάλει ατμό στο σίδερο τότε πρέπει να αποσυνδέσω την τροφοδοσία ατμου προς τη χειρολαβή και να δω αν είναι βουλωμένη η βάνα (άρα αλλαγή) ή αν είναι βουλωμένος ο σωλήνας μέχρι τη χειρολαβή.

    Εχω κάπου λάθος λογική;

    Ευχαριστώ

  2. #2
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    ακριβώς λογικό είναι αυτό που λες να κάνεις , για να το τεστάρεις
    τώρα αν δε πάει η εντολή από το μπουτον ατμού στη λαβή κατευθείαν στην βαλβίδα ατμού και περνάει από την πλακέτα ,αρχίζουν τα δύσκολα θα χρειαστεί σχέδιο
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Στην 2η φωτογραφία (που σημείωσες με "3" την αντλία ) αν κοιτάξεις πιο δεξιά στο άσπρο καπάκι που κουμπώνει επάνω φαίνονται καφετί σημάδια (κάποια υπερθέρμανση) και βλέποντας στην μεγάλη πλακέτα έχει 2 (πράσινες αντιστάσεις και γράφει "αριθμό" 2 δίπλα ) στην περιοχή αυτή και πίσω από την πλακέτα βλέπουμε και εκεί μαύρισμα . δες αν έχει φύγει κόλληση.

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Κρήτη
    Μηνύματα
    9

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
    Indeed εκεί έχει ένα κάψιμο, και το καπάκι αλλά και η πλακέτα. Δεν το είχα προσέξει. Μέτρησα τις αντιστάσεις πριν την κόλληση και λειτουργούν κανονικά. Οταν τις μετρησα στην κόλληση δεν είχα πάντα καλή επαφή, οπότε ένα «φρεσκαρισματάκι» της κόλλησης δεν είναι κακό.

    Σε συνέχεια προηγούμενου, είχα τις εξής κινήσεις-εξελίξεις.

    Α. Εδωσα εξωτερική τροφοδοσία στην πρεσοβάνα, ενώ το μηχάνημα ήταν σε λειτουργία και με έτοιμο ατμό. Ο ατμός κύλησε ομαλά και βγήκε από το σίδερο. Αυτό σημαίνει οτι η πρεσοβάνα είναι λειτουργική και ο σωλήνας/πλάκα σίδερου δεν είναι βουλωμένα. Εφυγε αυτο.

    Β. Στους πόλους παροχής τάσης της πρεσοβάνας (τα καλώδια που έρχονται από το ολοκληρωμένο) σύνδεσα πολύμετρο και παρακολουθούσα τις τιμές. Μόλις άναψε το μηχάνημα (μετά απο ώρα απραξίας και ενώ το boiler είναι άδειο) έδωσε στιγμιαία τάση, ανεξάρτητα αν το κομβίο ενεργοποίησης στη χειρολαβή ήταν ξεπατημένο. Κάτι σαν εσωτερικό τεστ ελέγχου και στιγμιαίο ξεκόλλημα της βάνας. Μετά αν σβήσω ή ανάψω το μηχάνημα, δεν το κάνει πάλι. Περιμένω τώρα να περάσουν 30 λεπτά εκτος πριζας να το δω πάλι. Πέρα απο αυτό το μηχάνημα δεν ακουει στο πάτημα του κομβίου ενεργοποίησης οταν ο ατμός ειναι έτοιμος. Εν ολίγοις όταν είναι έτοιμος ο ατμός, δεν το ενδιαφέρει αν πατας ή όχι το κουμπί για να βγει ατμός, ταση απολυτο μηδέν.

    Γ. Πριν το δεσω και το δοκιμάσω δοκίμασα την αγωγιμότητα του κομβίου από την πλακέτα μέχρι τους πόλους σύνδεσης με την πρεσοβάνα και δείχνει οτι λειτουργεί.

    Καταλήγω σε 3 σκέψεις και βοηθήστε με αν εχετε άλλες.

    1. Το ολοκληρωμένο έχει πρόβλημα και πέρα από τις αντιστάσεις δεν μπορω να κάνω κάτι αλλο. Οι δίοδοι που εχει αγουν φυσιολογικά. Αν είναι σε αλλο κομμάτι (π.χ. ρελέ, μνήμη, κλπ) δεν θα βγει άκρη.

    2. Το κουμπί ενεργοποίησης ατμού έχει πρόβλημα το οποίο δεν φαίνεται αν δεν λύσω και δοκιμάσω την αγωγιμότητα απευθείας από το κουμπί μέχρι τους πόλους της ηλεκτροβάνας.

    3.Το θερμίστορ κάτω απο το μποιλερ δεν συμπεριφέρεται σωστά, οπότε ενημερώνεται η πλακετα να μην ενεργοποιηθεί ο ατμός, παρόλο που παράγεται ατμός. Αυτό δεν το δοκίμασα ακόμα και ειναι το επομενο που θα δω μόλις κρυώσει το μποιλερ.

  5. #5
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    μέτρησες τη συνέχεια του καλωδίου από το μπουτον ατμού μέχρι την πλακέτα ?

    Μέτρησε αν έχεις ωμομετρο και φυσικά εκτός πρίζας λογικά πρέπει πατώντας το κουμπί ατμού να σου ενώνει το μπλε με το μαύρο καλώδιο στην πλευρά του μπόιλερ

    Η στιγμιαία λειτουργία της βαλβίδας ατμού σε κάθε κρύο ξεκίνημα είναι για να εκτονώνει το θάλαμο του μπόιλερ και νομίζω ελέγχεται από το θερμίστορ δίνει εντολή μέχρι να χλιαραίνει το μπόιλερ

    Από τη στιγμή που ανάβει η λάμπα του ατμού ,λογικά και αυτό από το θερμίστορ ελέγχεται, άρα και λάθος περιοχή αν σου μετράει δίνει εντολή στη λυχνία ότι έγινε ο ατμός άρα είναι λιγότερο ύποπτο

    Να κοιτούσες και για κρύες κολλήσεις ή κάποιο στοιχείο στην πλακέτα χαλασμένο.
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Κρήτη
    Μηνύματα
    9

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η στιγμιαία λειτουργία της βαλβίδας ατμού σε κάθε κρύο ξεκίνημα είναι για να εκτονώνει το θάλαμο του μπόιλερ και νομίζω ελέγχεται από το θερμίστορ δίνει εντολή μέχρι να χλιαραίνει το μπόιλερ
    Το επιβεβαιώνω, γιατί μετά απο μερικά λεπτά που δρόσισε το μπόιλερ, μόλις εβαλα τη συσκευή στην πρίζα, έδωσε πάλι στιγμιαία 220v. Αρα κάνει εκτόνωση και δεν εχει καμία σχέση με το κομβίο ελέγχου ή κάτι αλλο.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από τη στιγμή που ανάβει η λάμπα του ατμού ,λογικά και αυτό από το θερμίστορ ελέγχεται, άρα και λάθος περιοχή αν σου μετράει δίνει εντολή στη λυχνία ότι έγινε ο ατμός άρα είναι λιγότερο ύποπτο
    Έχει δίκιο σε αυτό, οπότε θα το αφήσω σαν εσχατη λύση.



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
    μέτρησες τη συνέχεια του καλωδίου από το μπουτον ατμού μέχρι την πλακέτα ?

    Μέτρησε αν έχεις ωμομετρο και φυσικά εκτός πρίζας λογικά πρέπει πατώντας το κουμπί ατμού να σου ενώνει το μπλε με το μαύρο καλώδιο στην πλευρά του μπόιλερ
    Βασικά αυτό εχω κάνει (εννοείται πάντα εκτός πριζας) χωρίς όμως να λύσω τη χειρολαβή. Δηλαδή δοκίμασα τα καλώδια που βγαίνουν από το καλώδιο που έρχεται απο τη χειρολαβή (γκρι και καφε που συνδεονται στην πλακέτα, γείωση και ένα γκρι-πρασινο που συνδεεται στην πίσω πλακέτα στο σημείο trigger - βλ εικονα τελευταία εικόνα κάτω δεξια). Με πατημένο το κουμπι ατμου, το γκρι-πρασινο καλώδιο άγει με τον ένα πόλο της ηλεκτροβάνας. Θα λύσω τη χειρολαβή να το δοκιμάσω σωστα.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να κοιτούσες και για κρύες κολλήσεις ή κάποιο στοιχείο στην πλακέτα χαλασμένο.
    Αν δεν είναι κουμπι ατμου, τοτε ειναι πλακέτα και αν δεν βγάλω ακρη με κολλήσεις θα δω μήπως μπορώ να παραγγείλω έτοιμη πλακέτα-ανταλλακτικό (μήπως έχει κάποιος ιδέα που μπορώ να βρω; )

  7. #7
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από bb4fc Εμφάνιση μηνυμάτων


    Με πατημένο το κουμπι ατμου, το γκρι-πρασινο καλώδιο άγει με τον ένα πόλο της ηλεκτροβάνας. Θα λύσω τη χειρολαβή να το δοκιμάσω σωστα.



    Τη μέτρηση αυτή την έκανες με τα δύο καλώδια στον αέρα ?
    Αν αποκλείσεις όλα τα άλλα , στην πλακέτα 2-3 τρανζίστορ είναι , αν έχεις κάποιον ηλεκτρονικό , πιστεύω θα μπορέσει να την μετρήσει
    Τα 2 ρελέ πρέπει να είναι ένα για την αντλία και ένα για τη βαλβίδα

    edit
    το μεγάλο το ρελέ αν βλέπω καλά είναι σίγουρα για τη θέρμανση του μπόιλερ
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 06-10-14 στις 13:37
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

Παρόμοια Θέματα

  1. Juro Pro, σταματάει να βγάζει ατμό μετά από 1'
    από 80p στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-05-14, 00:05
  2. Ατμοσίδερο Stirella SX430D δεν βγάζει ατμό
    από alpennas στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-10-13, 00:13
  3. Stirella sx4520d δεν βγάζει ατμό
    από manos_3 στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-09-13, 19:55
  4. DeLonghi Δεν βγάζει ατμό.
    από SDrikos στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-05-13, 15:16
  5. Stirella βγάζει νερό μαζί με ατμό
    από SDrikos στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-11-12, 10:49

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας