Το παρελαβα μονταρισμενο αλλα και σε αλλες μονταρισμενες πλακετες που εχω παραλαβει παλαιοτερα ειχα προβληματα
λογω ψυχρων κολησεων επι το πλειστον
Εχω στειλει mail οτι υπαρχουν προβληματα στις κατασκευες τους αλλα ειναι πολλοι που τα πουλανε...και μονο πουλανε... αλλοι τα κατασκευαζουν.
Τα εξαρτηματα εδω ειναι κακοβαλμενα-στραβοβαλμενα σαν να φυσηξε ενας δυνατος ανεμος και τα στραβωσε, να τα ισιωσω δεν υπαρχει πιθανοτητα
(....ετσι απο νοικοκυριο να πω) γιατι ειναι και στραβοκομενα.
Θυμαμαι οταν δειχναμε τοτε τις κατασκευες μας εμεις οι μαθητες αναμεσα μας...ψαχναμε
για κανα στραβο ηλ.πυκνωτη -αντισταση στον αερα για να εκθεσουμε αυτον που τη κατασκευασε...
Στο θεμα μας παρατηρησα οτι εχω διαφορα θερμοκρασιας 4-5 βαθμους C στα 2 Drivers που ειναι με τις μικρες ψυκτρες.
Να ξεκινουσα λες ενα ψαξιμο απο εκεινη την περιοχη?




Απάντηση με παράθεση