βαλτο να φορτισει λιγο ,τοσο ωστε να αναβουν τα led. Eπειτα αποσυνδεσε την μπαταρια και μετρα την ταση στα ακρα της. Επισης υπαρχει περιπτωση να εχεις κανει καποιο λαθος και να μετρας καποιον αλλο φορτιστη?
βαλτο να φορτισει λιγο ,τοσο ωστε να αναβουν τα led. Eπειτα αποσυνδεσε την μπαταρια και μετρα την ταση στα ακρα της. Επισης υπαρχει περιπτωση να εχεις κανει καποιο λαθος και να μετρας καποιον αλλο φορτιστη?
4,22 volt δειχνει η μπαταρια αποσυνδεδεμενη μετα απο φορτισμα !
το ιδιο δειχνει περιπου και οταν ειναι συνδεδεμενη στον φακο χωρις τον φορτιστη και χωρις αναμμενα τα led
πεσμενη δεν ειναι ;
τελικα αυτο που λεγαμε με τα 14 volt φυσιολογικο δεν ειναι να βγαζει η πλακετα 14 volt και οταν συνδεω την μπαταρια να πεφτει η ταση στα 4,22 volt ; Δεν εχει και καποια εσωτερικη αντισταση η μπαταρια ;
H ενδεδειγμενη ταση φορτισης μιας μπαταριας μολυβδου ειναι V+(V/10) δηλαδη ενα στοιχειο 2v το φορτιζουμε με 2.2v (2 στοιχεια οπως την μπαταρια του φακου σου με 4.4v κ.ο.κ) . Με παραπανω ταση η μπαταρια ανεβαζει θερμοκρασια και απελευθερωνει αερια τα οποια μπορει να δημιουργησουν μεχρι και εκρηξη. Χαρακτηριστικο παραδειγμα οι μπαταριες αυτοκινητου οι οποιες ειναι 12v και το δυναμο τις φορτιζει με 14.4v . Πραγματικα δεν καταλαβαινω τι συμβαινει με τον φακο σου.