Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 1 από 1
  1. #1
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.520

    Προεπιλογή Επισκευη Αναβαθμιση και Service Luxman L31

    Επισκευη Αναβαθμιση και Service Luxman L31

    Ειναι πολλες οι φορες που εχουμε αναφερθει σε αυτα τα μηχανηματα L30 και L31 ειναι απο τα μαγικα μηχανηματα που εφιαξε η Luxman και ειναι ενα προιον το οποιο θα παραδωσει εξαιρετικα γλυκο και καθαρο ηχο υψηλων ταχυτητων με μια φιλικοτητα στο ακουσμα το οποιο τον καθιστα μοναδικο .


    Ενδιαφερον παρουσιαζουν τα στατιστικα στοιχεια που με λιγα λογια λενε οτι αρχικα εχουμε επισκευασει 43 κομματια τα τελευταια 5 χρονια οπου ολοι τους ηταν απο ιδιοκτητες πρωτο χερι με εξαιρεση μολις δυο που αγοραστηκαν μεταχειρισμενοι , Κανενας απο τα 43 κομματια δεν ειχε ουσιαστικη βλαβη σε σημειο που να εχει καθηλωθει το μηχανημα , με εξαιρεση δυο ενισχυτων που ειχαν απο ενα οδηγο τρανσιστορ καμμενο .


    Ολοι οι υπολοιποι χρειαστηκαν ολοκληρωτικη αλλαγη στους πυκνωτες τους με σημεια να παρουσιαζουν φθορες σε διαφορους τομεις απο τροφοδοσια μεχρι ανδραση στον τελικο ενισχυτη αλλα και αυξημενες εσωτερικες αντιστασεις σε παρα πολλα σημεια στον προενισχυτη .


    Τα τυπωμενα τους κυκλωματα ειναι ορθια για τον τελικο ενισχυτη και θα βρει πολυ συχνα καποιος τις αναφορες μου σε μηχανηματα της Luxman σειρες Μ, L, LV και τα προβληματα που παρουσιαζουν τα τυπωμενα οταν ειναι ορθια . ΟΧΙ ομως στον L30-31 απο την στιγμη που πρωτον τα μηχανηματα ειναι μικρα και αρα οι θερμοκρασιες ειναι λιγες αλλα το βασικοτερο ολων τα τυπωμενα σε αυτα τα μηχανηματα ειναι χειροποιητα και συνεπως η πιθανοτητα βλαβης ειναι σχεδον μηδενικη , η ποσοτητα της κολλησης που πεφτει με το χερι ειναι σπαταλη , και ο ακροδεκτης διπλωμενος με το χερι απο κατω .


    Η προσεγγιση ειναι αλλαγη και στους πυκνωτες του τροφοδοτικου που στεκονται οριζοντιοι για 30+ χρονια Φυσικα τετραπλασιασμος της χωρητικοτητας και προσθηκη bypass το οποιο καποιοι μπορει να εχουν βαρεθει να ακουνε και πολλες φορες να το μπερδευουν με το decoupling , αλλα πιστεψτε με η επεμβαση εκει ειναι θαυματουργη και πραγματικα προσθετει στο μηχανημα και ειναι πρακτικη που ακολουθουν παρα πολλοι κατασκευαστες σοβαρων και μεγαλων μηχανηματω ασχετα με το ποσο μπορει να επιβαρυνει το κοστος στο μηχανημα τους .


    Αλλη μια παγιδα που κρυβουν αυτα τα μηχανηματα ειναι τα τριμερακια τους τα οποια ενω ειναι ερμητικα καλυμενα και σου δινουν την εντυπωση οτι βαση αυτου μαλλον θα ειναι αθανατα τελικα η οξειδωση που παθαινουν στο επαργυρο μερο τους που βρισκεται απο κατω ειναι το σοβαροτερο προβλημα οπως αλωστε συμβαινει και στους υπολοιπους διακοπτες και ποτενσιομετρα μεσα στο μηχανημα που μπορει επισης να εχουν επαργυρα μερη . Απολαυστικες οι φωτο απο το πριν και μετα και εξελιγμενα χημικα ( οχι πλεον σπρευ επαφων ) μαζι με το μηχανημα υπερηχων ειναι τα οπλα μας εναντια σε αυτες τις οξειδωσεις .



    Επομενο μυστικο που εχουν αυτοι οι ενισχυτες και ειναι πολυ ευκολο να σου ξεφυγει ειναι οτι μετρανε θερμοκρασια πανω στα οδηγα τρανσιστορ και οχι στα εξοδου , λιγακι ανορθοδοξη πρακτικη για μηχανημα EFP πλην ομως απο την στιγμη που ειναι η ισχυς λιγη και αρα οι θερμοκρασιες γενικα χαμηλες το πραγμα δειχνει να δουλευει . Ο “θερμοστατης” ειναι κολλημενος με κολλα πανω σε ενα απο τα οδηγα και πολλες φορες η κολλα εχει διαβρωθει και εχει ξεκολλησει …εκει χρειαζεται προσοχη .


    Πολυ σπανιο να “κατεβασω” τον ενισχυτη μου απο το συστημα που ακουω καθημερινα για να βαλω μηχανημα να ακουσω ( θα πρεπει να ειναι κατι πραγματικα μοναδικο) απο την αλλη δεν θελω με την καμμια να γινει κατι και να χαλασω τα αγαπημενα μου ηχεια αλλα μια και ο προενισχυτης μου εχει παει μια βολτα για να κανει πωλησεις μπηκα στον πειρασμο να τον ξανα-ακουσω απο κοντα και πολυ προσεκτικα …. Καθε λεπτο μαζι του αξιζε τον κοπο !



    Ναι σε αγορα μεταχειρισμενου εαν ποτε βρεθει τον”χτυπας” με τα ματια κλειστα.


    Ναι ειναι επισκευασιμος 100% οτι και να εχει.


    Ναι απο πλευρας ηχου , ταχυτατος γλυκος και ενω δεν εχει τα ρευματα για οδηγηση και την σκληροτητα ενος εγγλεζικου η αμερικανικου ενισχυτη με αποτελεσμα ο ηχος του να ειναι χαρακτηρισμενος λιγο “αδελφιστικος” το αποτελεσμα ειναι μεθυστικο και τοσο γλυκο που καθιστα το μηχανημα ακρως εθιστικο .


    Σακης Πετροπουλος
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  2. 6 μέλη ευχαρίστησαν τον east electronics για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    andyferraristi (13-09-14), angel_grig (14-09-14), γάτος (29-09-14), dias0 (14-09-14), ezizu (13-09-14), themisperi (08-01-17)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Ραδιοενισχυτής] Service, Επισκευη και Αναβαθμιση Marantz 2275
    από east electronics στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-02-14, 11:05
  2. [Ραδιοενισχυτής] Επισκευη /Αναβαθμιση MARANTZ 2325
    από east electronics στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-09-13, 11:02
  3. [HiFi] Επισκευη / αναβαθμιση Luxman L410
    από east electronics στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-09-13, 12:49
  4. [HiFi] Service / Επισκευη / Αναβαθμιση Sansui AU717
    από east electronics στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-08-13, 11:13
  5. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ LUXMAN LV92
    από east electronics στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-11-11, 07:20

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας