Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 332

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    s
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    188

    Προεπιλογή

    Μετραω 4.62

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από slayerjohnny18 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μετραω 4.62
    1, στο #260 είχες πρεί μετράς 5 και τώρα τι μετράς 4,62; (ξεκαθάρισέ το)
    2, στην R6039 πόσο μετράς;

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    πιό γρήγορα σε 30' πρέπει να φύγω

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    με το τροφοδοτικό εκτός πρίζας
    πες τι αντίσταση μετράς μεταξύ D6204 κάθοδος και R6039;

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    τελειώνει ο χρόνος που έχω διαθέσιμο
    τι γίνεται ψάχνεις για μπαταρία στο κινητό σου;

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    s
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    188

    Προεπιλογή

    R6039 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΡΊΣΚΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    ακριβώς δίπλα στην R6037
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    • Τύπος Αρχείου: jpg R6039.jpg (102,6 KB, 24 εμφανίσεις)

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    s
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    188

    Προεπιλογή

    Μετραω 5VDC

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    το #263 είχε δύο ερωτήσεις απάντησε και στις δύο

  10. #10

    Μέλος
    Όνομα
    s
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    188

    Προεπιλογή

    Με το κοκκινο στο stby και το μαυρο στην αντίσταση εχω 5VDC.
    Με το κοκκινο στη αντίσταση και το μαυρο στη gnd εχω 0

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. TV SONY BRAVIA KDL-40S2010
    από papoys στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-09-14, 18:14
  2. [Τηλεόραση Sony] ΒΛΑΒΗ ΣΕ SONY BRAVIA
    από PLAT στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-10-13, 18:11
  3. Σχέδιο τηλεόρασης SONY KDL-32U2000
    από FILMAN στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-03-10, 15:13
  4. Sony Bravia KDL-40p3000
    από leeperik στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-01-10, 21:06
  5. Sony Bravia KDL-32U2000
    από petros1967 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-10-09, 19:37

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας