Στον πιεσσοστάτη δες το λάστιχο μέχρι τον κάδο αν είναι βουλωμένο . έκανες μια δοκιμή με τον θερμοστάτη Off στους 0 βαθμούς? (για βουλωμένο λάστιχο του πιεσσοστάτη δεν το βλέπω και πολύ αλλά δες το γιατί ανάφερες ότι όταν το βοηθάς από το γρανάζι κάνει το υπόλοιπο πρόγραμμα κανονικά .. και άρα ο πιεσσοστάτης είναι και αυτός λογικά "καλός" εννοείται περνάει από την διαδικασία ξεπλεμάτων παίρνει/βγάζει νερά ... αλλά δες το). Αυτό το πράγμα που κάνεις βοηθώντας το γρανάζι με σπρώξιμο ίσως δεν είναι πρόβλημα στο γρανάζι , αλλά πρέπει να περάσει μια διαδικασία που αυτό το "σπρώξιμο " στο γρανάζι να το κάνει και μόνο του (από προσωρινό σκούντημα από το μοτεράκι του εγκεφάλου) αν βρεις ποια διαδικασία είναι αυτή για να ξεκινήσει και μόνο του. αυτό για να γίνεται έτσι , χωρίς να μπορεί καν να πάρει νερό , ίσως να είναι πρόβλημα στον πιεσσοστάτη π.χ. από το 1ο νερό που είναι να πάρει και είναι άλλου ύψους και ποσότητας νερού.
Το σκούντημα που κάνεις στο γρανάζι λογικά είναι ένα ενιαίο με το κουμπί του προγραμματιστή (βλέπε στην ίδια ευθεία το γρανάζι με την επέκταση άξονα προς πλακέτα. οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι κάτι έχει το γρανάζι. (το σκούντημα στο γρανάζι έπρεπε να γίνει από το μοτεράκι του εγκεφάλου μετά από κάποια συνοπτική διαδικασία και αυτή πρέπει να βρεθεί ..... Υποθέσεις λέμε τώρα (κατανάλωση στο μπλα μπλα)




)
Απάντηση με παράθεση