Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατι δεν επικοινωνησες ξανά μαζί μου να μου πεις το πρόβλημα οτι συνεχίζεται και τέλος πάντων να μου πεις για την στήριξη αν έγινε και αν έγινε αποψυξη μήπως χτυπάει το βιντιλατερ
το μεσημέρι μίλησα με το κεντρικό και τους το ανέφερα για να βρεθεί λύση
εσυ με ποιον μίλησες μαλον όχι με το σέρβις μήπως με τον παπαγεω.... Της intersys?
Έγιναν αυτα που ειπα φεύγοντας ναι η όχι?
και αφού συνεχίζεται το πρόβλημα γιατι δεν με ξανακάλεις και προσπαθείς να βρεις λύση Μονή σου
Αφου όταν ήρθες μου είπες πως δεν μπορείς να ρυθμίσεις εσύ το πρόβλημα και να επικοινωνήσω με το κατάστημα που το πηρα να έρθουν να μου το σταθεροποιήσουν γιατί ήραν θέμα εγκατάστασης και όχι βλάβης όπως μου είπες. Μόλις έφυγες επικοινώνησα άμεσα με το κατάστημα και μου είπανε γιατί δεν έλυσε ο τεχνικός το θέμα εφόσον ήρθε και πρέπει να έρθουμε εμείς; Του είπα δε ξέρω και είπε θα επικοινωνούσε μαζί σου και θα με ενημέρωνε αλλα απο τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Δεν ήθελα να σε ξανα ενοχλήσω αφού το θέμα είπες πως ήταν καθαρά εγκατάστασης και πτι δεν ήσουν εσυ υπεύθυνος γι'αυτό. Πως να ξανα έπαιρνα; προσπαθήσαμε να ρυθμίσουμε τα ποδαράκια αλλα δεν σηκώνεται γίστράει γιατί πίσω έχει ροδάκια.Τέλος πάντων τώρα που ξέρεις ότι το πρόβλημα δεν έχει λυθεί ελπίζω να το λύσουμε.
Επικοινώνησα με τα κεντρικά Κουμπής service haier και δεν κράτησα όνομα του κυρίου που μίλησα. Απόψυξη δεν έγινε αφου είναι δυο βδομάδων το ψυγείο, δεν το έβγαλα απο τη πρίζα. Θα επικοινωνήσω αύριο αν είναι να το ξανα δείς.