Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 50

Θέμα: scr motor driver

  1. #31

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    αντι για το μοτερ, να βαλω μια λαμπα να δω τι θα μας δειξει;

  2. #32

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    do it do it if you satisfied (BT Express)

  3. #33

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    παλι το ιδιο κανει...

  4. #34

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    και είσαι 100% σίγουρος ότι ο πυκνωτής που άλλαξες C5 είναι αυτός που πρέπει;
    Αν ναι δεν μένει τίποτα άλλο αλλά να μιλήσει ο παλμογράφος αλλά δεν έχεις

  5. #35

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    υπάρχει και περίπτωση ο νέος τελεστικός που έβαλες να έχει μεγαλύτερο κέρδος από τον προηγούμενο και να πέφτει σε αστάθεια
    1, ή βάζεις πάλι τον παλιό
    2, ή βάζεις παράλληλα στον C5 μία αντίσταση 800ΚΩ σε σειρά με μία 1Ν4148 και την κάθοδότης στο πιν 6

  6. #36

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    δυστυχως τα δοκιμασα αυτα τα παραπανω.

    αλλα ματαια

    το παραταω, δεν παλευεται αλλο....

    σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου, εμαθα 2 πραγματα καινουρια με την βοηθεια σου. σε ευχαριστω παρα πολυ

  7. #37

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    αλλα επειδη κατι με τρωει και δε μπορω να το αφησω ετσι...

    μπορεις να μου εξηγησεις, πως ''καταλαβεινει'' οτι ανεβηκε το ρευμα του φορτιου και μου κοβει την εξοδο?

    γιατι μολις η ταση στο πιν7 ξεπερασει τα 5.5 βολτ , κοβει η εξοδος και αμεσως η ταση πιν 7 γινεται 10 βολτ?

    εχει καποια σχεση ο πυκνωτης που βρισκεται στο gate kai anode του unijuction transistor?

  8. #38

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    δοκιμασα το παρακατω που μου ειπες ¨""ή βάζεις παράλληλα στον C5 μία αντίσταση 800ΚΩ σε σειρά με μία 1Ν4148 και την κάθοδότης στο πιν 6""

    δεν εγινε τιποτα. οποτε αλλαξα την αντισταση σε 220ΚΩ. τωρα ναι μεν ξαναπεφτει η εξοδος αλλα


    κανει 5 στιγμιαια βυθισματα.

    δηλαδη

    ανεβαζω ποτενσιομετρο, φτανει ως τα 80VAC, ανεβαζω, peftei sta 70,ξαναανεβαζω, φτανει ως τα 80, και ξανα στα 70. αυτο καπου στι 5 φορες γινεται. και μετα τελος η εξοδος. μετα απο λιγο τελος και το ποτενσιομετρο(η διαδρομη του στο μαξ).......



    μια προχειρη καταγραφη της εξοδου τελεστικου πιν7

    4.22 βολτ βυθισμα εξοδου ---> 5.38 ακαριαια
    επομενο βυθισμα στα 5.60 ---->6.80

    7.20---> 8.30

    8.70--->9.40
    9.80--->εξοδος μηδεν


    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jakektm : 11-09-14 στις 00:57

  9. #39

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!!!


    αλλαξα τον C4, εβαλα 100nf/400v και δειχνει να δουλευει αψογα εδω και 10λεπτα... θα το αφησω να λειτουργει για ωρες φυσικα...

    αν θελεις να μετρησω καποια σημεια

  10. #40

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jakektm Εμφάνιση μηνυμάτων
    πως ''καταλαβεινει'' οτι ανεβηκε το ρευμα του φορτιου και μου κοβει την εξοδο?

    γιατι μολις η ταση στο πιν7 ξεπερασει τα 5.5 βολτ , κοβει η εξοδος και αμεσως η ταση πιν 7 γινεται 10 βολτ?
    δεν καταλαβαίνει!
    γιατί αποσυνδέσαμε την D7 (ελπίζω να μην την είχες ξανασυνδέσει όταν προχωρούσαμε τα επόμενα βήματα)
    κανονικά όταν κόβει γίνεται με τον τελεστικό U5-1 που στο πιν 2 ορίζουμε το κατόφλι της τάσης του με το R19 το μέγιστο ρεύμα
    και ενεργοποιήται από την πτώση τάσης που αναπτύσεται πάνω στην R24 (ένας λόγος είναι αυτός που βραχυκυκλώσαμε την R24)
    το πρόβλημα είναι ότι ο τελεστικός πέφτει σε αστάθεια και η έξοδος του πάει στον κόρο (+11,3V η τροφοδοσία του και όταν τα δύο τρανσίστορ στο εσωτερικό του πάνε στο κόρο έχουμε +11,3-(0,7*2)=10V στο πιν 7

    ένα συμαντικό που ξέχασα δες μήπως έχεις μεγάλη κυμάτωση στην γραμμή +12V ή +11.3V
    δηλ μέτρα μήπως έχεις AC τάση σε αυτήν την γραμμή
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη UV. : 11-09-14 στις 15:54

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. 220v powerful air pump motor
    από draco1 στο forum Θερμαντικά
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-01-14, 19:26
  2. Χαλασμένο Motor Controller
    από koze85 στο forum Επισκευές Λοιπών Συσκευών
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-10, 20:15
  3. Προβλημα με το driver του ps3
    από alexisk10 στο forum Παιχνιδομηχανή
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-10, 01:48

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας