αντι για το μοτερ, να βαλω μια λαμπα να δω τι θα μας δειξει;
αντι για το μοτερ, να βαλω μια λαμπα να δω τι θα μας δειξει;
do it do it if you satisfied (BT Express)
και είσαι 100% σίγουρος ότι ο πυκνωτής που άλλαξες C5 είναι αυτός που πρέπει;
Αν ναι δεν μένει τίποτα άλλο αλλά να μιλήσει ο παλμογράφοςαλλά δεν έχεις
![]()
υπάρχει και περίπτωση ο νέος τελεστικός που έβαλες να έχει μεγαλύτερο κέρδος από τον προηγούμενο και να πέφτει σε αστάθεια
1, ή βάζεις πάλι τον παλιό
2, ή βάζεις παράλληλα στον C5 μία αντίσταση 800ΚΩ σε σειρά με μία 1Ν4148 και την κάθοδότης στο πιν 6
δυστυχως τα δοκιμασα αυτα τα παραπανω.
αλλα ματαια
το παραταω, δεν παλευεται αλλο....
σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου, εμαθα 2 πραγματα καινουρια με την βοηθεια σου. σε ευχαριστω παρα πολυ
αλλα επειδη κατι με τρωει και δε μπορω να το αφησω ετσι...
μπορεις να μου εξηγησεις, πως ''καταλαβεινει'' οτι ανεβηκε το ρευμα του φορτιου και μου κοβει την εξοδο?
γιατι μολις η ταση στο πιν7 ξεπερασει τα 5.5 βολτ , κοβει η εξοδος και αμεσως η ταση πιν 7 γινεται 10 βολτ?
εχει καποια σχεση ο πυκνωτης που βρισκεται στο gate kai anode του unijuction transistor?
δοκιμασα το παρακατω που μου ειπες ¨""ή βάζεις παράλληλα στον C5 μία αντίσταση 800ΚΩ σε σειρά με μία 1Ν4148 και την κάθοδότης στο πιν 6""
δεν εγινε τιποτα. οποτε αλλαξα την αντισταση σε 220ΚΩ. τωρα ναι μεν ξαναπεφτει η εξοδος αλλα
κανει 5 στιγμιαια βυθισματα.
δηλαδη
ανεβαζω ποτενσιομετρο, φτανει ως τα 80VAC, ανεβαζω, peftei sta 70,ξαναανεβαζω, φτανει ως τα 80, και ξανα στα 70. αυτο καπου στι 5 φορες γινεται. και μετα τελος η εξοδος. μετα απο λιγο τελος και το ποτενσιομετρο(η διαδρομη του στο μαξ).......
μια προχειρη καταγραφη της εξοδου τελεστικου πιν7
4.22 βολτ βυθισμα εξοδου ---> 5.38 ακαριαια
επομενο βυθισμα στα 5.60 ---->6.80
7.20---> 8.30
8.70--->9.40
9.80--->εξοδος μηδεν
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jakektm : 11-09-14 στις 01:57