και εγω αυτο θα ελεγα. αφου ειναι προβληματικη ας την αλαλξουν. αρκει αυτο να θεωρηθει ελαττωμα και οχι κανονικη λειτουργια...
και εγω αυτο θα ελεγα. αφου ειναι προβληματικη ας την αλαλξουν. αρκει αυτο να θεωρηθει ελαττωμα και οχι κανονικη λειτουργια...