ασφαλεια?
αν δεν εχεις παντως τις γνωσεις (που φαινεται οτι μαλλον δεν εχεις) καλυτερα ειναι να μην κανεις τιποτα. ασε το για καποιον αλλον πιο ειδικο.
ασφαλεια?
αν δεν εχεις παντως τις γνωσεις (που φαινεται οτι μαλλον δεν εχεις) καλυτερα ειναι να μην κανεις τιποτα. ασε το για καποιον αλλον πιο ειδικο.