Εκτός από τον θόρυβο του μοτέρ (όταν έχουν μειωθεί τα υγρά) μπορεί να γίνει και αμπερομέτρηση (αμπέρ κανονικής λειτουργίας μοτέρ από τον κατασκευαστή) αν π.χ. λέει 1 αμπέρ και μετρήσεις 0,8 ε λες ότι κάτι γίνεται εδώ.
Φτούουουου, πάει, κόλλησε το μυαλό πιά. Ούτε τα εύκολα δε θυμάται....
ευχαριστώ φίλε μου
νάσαι καλά