Συγνώμη που παρεμβαίνω (να διευκρινήσω εκ των προτέρων ότι είμαι παντελώς άσχετος από ψυγεία), αλλά στην πρώτη φωτό που δημοσίευσες σε αυτό το post, φαίνεται ο ρελές σαν να είναι "αρπαγμένος" στο πλάϊ. Είναι όντως έτσι, ή είναι ιδέα μου ???
Συγνώμη που παρεμβαίνω (να διευκρινήσω εκ των προτέρων ότι είμαι παντελώς άσχετος από ψυγεία), αλλά στην πρώτη φωτό που δημοσίευσες σε αυτό το post, φαίνεται ο ρελές σαν να είναι "αρπαγμένος" στο πλάϊ. Είναι όντως έτσι, ή είναι ιδέα μου ???