Μοντέλο SJ-68LM-C2S (δεν υπάρχει manual ) και όσα υπάρχουν είναι με χρέωση .
Από το σύνολο των όσων έγραψες ίσως να μην έφταιγε το μοτέρ (το 1ο μοτέρ που είχε) .Απο τη στιγμή που ο ''γιατρός'' διάγνωσε μοτερ και έγεινε η αλλαγή,το μηχάνημα άρχεισε να παραπέει.
Μπορείς να μας πεις , (πριν πάει ο γιατρός να σου αλλάξει το μοτέρ ) τι συμπτώματα είχες από την αρχή? π.χ. τι έκανε το ψυγείο ? δούλευε? ψύξη έκανε? κτλ.
Ανίχνευση για διαρροή στο κύκλωμα του ψυγείου (σωληνώσεις ) έκανε? .. γιατί όταν αλλάζουμε υγρά έτσι αβέρτα και δεν έχουμε ψύξη μετά από λίγο (ειδικά όταν λες ότι σου άλλαξε μοτέρ νωρίτερα και εννοείται σου άλλαξε και υγρά ) για να κάνει και πάλι τα ίδια .. πιο ύποπτο είναι να έχει διαρροή).Το οτι και με τη συντήρηση δεν πήγαινε κάτι καλά το κατάλαβα την προηγούμενη των διακοπών!!!8-10 βαθμ.ησυντήρηση και 0-(-10) η κατάψυξη.Και το ανεμιστηράκι της συντήρησης να δουλεύει μόνο οταν ο γιατρός ηταν παρων.Αφαιρέθηκε-προστέθηκε φρέον και αυτό το χαβάτου.Αλλαγη μοτερ ανεμιστηρα και διακόπτη πορτας δοκιμαστικά...τα ίδια πάλι.Η επιστήμη αυτές τις γνώσεις είχε αυτές και εφάρμοσε.
Η θερμική ασφάλεια (αν πράγματι είναι αυτό ) αυτή βρίσκεται μέσα στο ψυκτικό στοιχείο .. (και όταν μπουκώσει το ψυκτικό στοιχείο από πάγους) ενεργοποιεί την αυτόματη απόψυξη για να ξεφρακάρει το ψυκτικό στοιχείο .Το ψυγείο σταματούσε μάλλον μόνο 2 φορές το 24-ωρο.Α!σε κάποιο φις ο γιατρός βρήκε κάτι σαν θερμική ασφάλεια και με την παράκαμψη αυτής(πέταγμα)το ανεμιστηράκι της συντήρησης ξαναδούλεψε.
Επομένως εξαιτίας της θερμικής ασφάλειας σου άλλαξε τζάμπα και τον ανεμιστήρα? (που κατά δευτερεύοντα ρόλο δεν δούλευε?) κακός παρέκαμψε την θερμική ασφάλεια . Είναι απαραίτητη αυτή να υπάρχει. (αν ήταν να μην χρειάζεται θερμική ασφάλεια το εργοστάσιο τι ρόλο βαράει και το έβαλε? δεν ξέρει?)
Να τοποθετήσει πίσω την θερμική ασφάλεια (να την ελέγξει αν λειτουργεί σωστά και αν όχι να την αλλάξει )Οι θερμοκρασίες που αναφερα είναι μετά απ αυτό.Επίσεις έγειναν ποιο πολλές οι παύσεις που έκανε 1.5_2 h το διάστημα της συνεχής λειτουργείας.
Αν ήταν λάδια από το παλιό μοτέρ δεν είναι κάτι άσχημο . άλλωστε το καινούριο μοτέρ που σου έβαλε έχει τα δικά του λάδια.Κατα την αλλαγή του μοτερ το δάπεδο "ψεκάστηκε" με ενα υγρό με ελαιώδη υφή.Αυτο υπήρχε μέσα στις σωληνώσεις απ το προηγούμενο μοτέρ σύμφωνα με το μάστορα.Αυτό δεν έπρεπε να καθαριστεί απ τις σωληνώσεις πριν μπεί το καινούριο υγρό?
Ως προς την γενική εικόνα (του τι έφταιγε εξ αρχής) θα απαντηθεί αφού πρώτα μας πεις τα συμπτώματα που είχες (πριν πάει ο γιατρός 1η φορά να πασπατέψει το ψυγείο) .. για να τα πάρουμε με μια σειρά.
Πάντως μέχρι στιγμής βρίσκω για πιο ύποπτα . ότι πιθανόν έξ αρχής να είχες διαρροή στο ψυκτικό κύκλωμα ... και αν δεν είχε διαρροή να ήταν κάποια δυσλειτουργία στην αυτόματη απόψυξη (μπορεί από πλακέτα? από θερμική ασφάλεια? από κακή επαφή στα λάστιχα πόρτας ? που ενισχύει τον σχηματισμό πάγου στο ψυκτικό στοιχείο με αποτέλεσμα μείωση απόδοσης εξαιτίας του φραξίματος των ψυκτικών στοιχείων κτλ ) .... τώρα μετά τα όσα έγιναν τι να πούμε? αφού δεν έχουμε ούτε μια σαφή λεπτομέρεια από τον "γιατρό" του τι είδε τι εντόπισε πως και γιατί έκανε αυτό και εκείνο. Τα έκανε "αχταρμά" δηλαδή