Το ιδιο προβλημα και εγω με τη συντηρηση καθολου ψυξη. Ο ανεμιστηρας φυσαει η ρουφαει απο την καταψυξη? Επισης πρεπει να ειναι χωνεμενος στην υποδοχη που εχει πανω στη συντηρηση η να ειναι μπροστα απο την υποδοχη? Αυτα τα γραφω γιατι καποιος ψυκτικος εκανε πατεντες στο ψυγειο της μητερας μου και δεν ξερω την σωστη λειτουργια.




Απάντηση με παράθεση