VP74 σ ευχαριστω . Τελικά μετα απο πολλές προσπάθειες δεν καταφερα να της περάσω το firmware και την πήγα στη philips. Και αυτοί όμως δεν κατάφεραν τα το βάλουν κι ετσι η tv έμεινε εκει μεχρι νεοτέρας.