Κάνε έναν καθαρισμό δεν πάει τζάμπα ,το θέμα είναι αν έχεις κάποιο ωμομετρο να το μετρούσες για διαρροή με γείωση βάζοντας το στη μεγαλύτερη κλίμακα ,για το καθάρισμα αν έχεις κομπρεσέρ με αέρα θα σου κάνει καλλίτερη δουλειά
Αν δε βρεις τίποτε με το ωμόμετρο και παρόλα αυτά το μοτέρ εξακολουθεί να σου δημιουργεί πρόβλημα να το έδινες σε ένα περιελικτή να το μετρήσει με μέγγερ
Με ωμόμετρο το μέτρησα για βραχυλύκλωμα (με το buzzer) ως προς την γείωση και δεν μου δείχνει κάτι ύποπτο. Αυτό που λες για την μεγαλύτερη κλίμακα δεν γίνεται γιατί το πολύμετρό μου είναι αυτόματο. Πόσα Ohm είναι η ύποπτη ένδειξη;
Καθάρισμα θα γίνει με αέρα.
Για περιέλιξη έχω γνωστό που είναι πολύ καλός και θα το πάω - εάν χρειαστεί - την Τρίτη.
Για να πέσει ο διακόπτης ηλ/ξίας στα 30 ΜΑ με το νόμο του ωμ (εδώ σου βάζω θεωρεία) εχουμε R=U/I=>230/30 MA=7666 Ω=7,6 KΩ ΠΕΦΤΕΙ Ο ΔΙΑΡΡΟΗΣ
Στην πράξη όμως έχω συναντήσει περισσότερο σε αντιστάσεις και πολύ λιγότερο σε μοτέρ σε μέτρηση με μέγγερ (στα 500 ΒΟΛΤ) και ενώ μετρούσα 2 ΜΩ =2000 KΩ κατά τη λειτουργία η αντίσταση αυτή μεταβαλλόταν προς τα κάτω και έριχνε τον διακόπτη ηλ/ξίας
Η αντίσταση μόνωσης πρέπει να είναι τουλάχιστον 500 κΩ (0,5ΜΩ) με τάση δοκιμής 500 Vσύμφωνα με τον hd384
Και σίγουρα όσο πάει προς το άπειρο ,ακόμη καλλύτερα