-
Όταν το ρολλό είναι κατεβασμένο, το μοτέρ φαίνεται. Δεν χρειάζεται να το λύσεις (στα περισσότερα μοτέρ). Συνήθως ο πυκνωτής καλύπτεται από κάποιο πλαστικό κάλυμμα ή είναι πιο πίσω από την πλακετούλα. Εάν σου δίνει χερι, η αλλαγή του δεν πρέπει να είναι δύσκολη. Υπ'όψιν ότι ο πυκνωτής δεν είναι απαραίτητο να φαίνεται "σκασμένος" (με διαρροές, βαθουλώματα, καρούμπαλα κλπ) για να είναι χαλασμένος. Πολλές φορές δεν φαίνεται τίποτε εξωτερικά.
Τώρα που σκέφτομαι την απάντησή μου. Εάν εναλλάξεις OPEN και CLOSE δεν μπορείς σίγουρα να διαγνώσεις οτι το πρόβλημα είναι ο πυκνωτής (μπορεί να είναι και το ξεμπλοκαρισμα του ηλεκτρόφρενου από την πλακετούλα). Μπορείς όμως να δεις ότι το πρόβλημα δεν είναι ο πίνακας (πχ καρβουνιασμένες επαφές ρελέ που μειώνουν την αγωγιμότητα).
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης