Καλησπέρα σας,
Ο τεχνικός απεφάνθη ότι δε λειτουργεί το ανεμιστηράκι της κατάψυξης.
Το παραγγέλνει και μου το βάζει.
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Καλησπέρα σας,
Ο τεχνικός απεφάνθη ότι δε λειτουργεί το ανεμιστηράκι της κατάψυξης.
Το παραγγέλνει και μου το βάζει.
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.