Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και τα link με τα video. Το πλυντήριο δουλεύει άψογα πλέον. Το κυρίως πρόβλημα ήταν ο βουλωμένος σωλήνας από τα λίπη που φέρνει το νερό μέσα στο πλυντήριο. Το δευτερεύον ήταν το κολλημένο φλοτέρ που προστατεύει από υπερχείλιση όταν βουλώσει ο παραπάνω σωλήνας (η σόδα με καυτό νερό έκανε τη δουλειά της).