http://www.fourlistrade.gr/datafiles..._4013_4023.pdf
Διάβασε σελίδα 8 στα περί (5.3 Συναγερμός θερμοκρασίας ) το γνωστό Alarm (όταν η ψύξη στην κατάψυξη δεν είναι καλή ... τότε ηχεί το αλάρμ με φωτάκι που αναβοσβήνει μαζί με την ένδειξη θερμοκρασίας που επίσης και αυτή αναβοσβήνει (αυτά όταν το κουμπί αλάρμ το έχεις ενεργοποιημένο)
Το Αλαρμ για να σε ειδοποιεί σημαίνει ότι η ψύξη στην κατάψυξη έχει πρόβλημα (στρώμα πάγου που είπες ... σε ένα μέρος σαν μπάλα) ... αυτό δεν σημαίνει ότι είναι χαλασμένη πλακέτα .... αυτή είναι η δουλειά του Αλαρμ ώστε να σε ενημερώνει ότι κάτι δεν πάει καλά σε θέματα ψύξης ... θα σταματήσει το αλαρμ μόνο του όταν θα αποκατασταθεί η ψύξη στον θάλαμο στα σωστά όρια θερμοκρασίας που έχεις ρυθμίσει.
Δες επίσης στην ίδια σελίδα 8 (παράγραφος 5.4.3) ανεμιστήρας Ventilation . αυτός στην ουσία είναι ένας ανεμιστήρας άχρηστος .. το μόνο που κάνει είναι να ανακυκλοφορεί τον αέρα στον θάλαμο συντήρησης (ειδικά στις ζεστές μέρες 30 C )
Όλα τα παραπάνω είναι ψιλοτρίχες του εργοστασίου...
Αυτό που έχει σημασία είναι ..
1) Ήρθε ένας τεχνικός ... έβαλε το στηθοσκόπιο του στην (ήδη ζεστή ) συντήρηση (όπως το είπες) δήθεν να μετρήσει .... (ενώ στην πραγματικότητα σε είχε για βλάκα ) .. επειδή δεν σου είπε σταράτα ότι έχει πρόβλημα ψύξης (πρόβλημα ψύξης .. γιατί εσύ ανάφερες ότι το μοτέρ λειτουργούσε ασταμάτητα ... και άρα έπρεπε να κάνει ψύξη και πάνω και κάτω) ... αλλά σου είπε για πλακέτα . Ενώ πιο σωστά θα σου έλεγε πιθανή διαρροή υγρών. (λειτούργησε δεν λειτούργησε ο αισθητήρας που λες ... επειδή ήταν καλυμμένος με πάγο ..) ας το υποθέσουμε και έτσι .... όταν λες ότι δουλεύει συνεχώς το μοτέρ και δεν σου φέρνει ψύξη (μπάλα πάγου στην κατάψυξη) και τουλάχιστον πάνω από -18 C ... > -22 > - 23 C ... αυτομάτως λέμε δεν έχει υγρά . (F600a ) λέει το συγκεκριμένο μοντέλο.